Inlägg från: Lillan2022 |Visa alla inlägg
  • Lillan2022

Ivf gravid

Hej! Är det någon som just nu håller på med ivf och vill följas åt? 

jag håller på med ivf och är just nu på ruvdag 7 efter min 3e instättning och missfall i december. 

testade mig idag på kvällen och fick ett väldigt väldigt svagt plus så nu håller jag alla tummar och tår.
    hur ser eran resa ut? Någon som ruvar just nu? ?? 

• Svar på tråden Ivf gravid
  • Lillan2022

6år är lång tid :( vet dom varför du fått missfall? 

jag har stått i kö för utredning i 3år och nu försökt aktivt i 2 år med 3 inseminationer och en ivf än så länge, blev en operation emellan samt att jag blev överstimulerad vid ivf så allting har tagit så lång tid. gjorde nu 3 insättningen på första ivf. tog ett test idag också som var lika svagt som igår så jag fortsätter hålla mina tummar! ??

• Lillan2022

Ja okej, jag hoppas allting går vägen nu då! Har inte vågat ta ett digitalt test ännu men tror jag kommer att göra det på söndag eller måndag! 

lever i en samkönad relation, då är det längre väntan & sen brist På donatorer och sperma så det är en lång väntan. på Sahlgrenska där jag går är det 4-5 års kö för tillfället! 

• Lillan2022

tack! Tog ett idag igen ( kan inte hålla mig ) och det var mycket starkare.
    har lite ömma bröst & väldig molande värk i magen, får mycket svettningar, annars inget, har du några symtom?

• Lillan2022

Kallmakka: då har du Ju massa syntom, såå spännande med td imorgon men jag vågar nog säga grattis redan Nu! ?? Mitt test är svagare idag så är riktigt nervös, så var det förra månaden när jag fick missfall också..

• Lillan2022

Anonym ( kisse ) : jag gjorde spolning innan. var riktigt nervös då jag vet folk som fått riktigt ont & läst om smärtan på nätet. Men jag kände ingenting, det var helg smärtfritt för mig och jag gick direkt Till jobbet efreråt ????

• Lillan2022

Ja, jag hoppas det! Imorgon är min riktiga td så kommer ta ett imorgon. Man är ju så dum som sitter och testar flera dagar innan. Ett plus är ju ett plus och så får det gå som det går men man är ju alldeles för nyfiken haha. 

• Lillan2022

Oj två test om dagen, ser man någon skillnad då? Har hållt mig till ett om dagen och imorgon blir det digitalt och ett vanligt för att se stegringen, för nyfiken för att låta bli.  Håller tummarna!! Är såå nervös! 

• Lillan2022

Emma1b : men åh, då håller jag tummarna för dig, jag vågar nog ändå säga grattis! Var det fet du gjorde nu eller en till et? jag testade mig idag och mitt test från rsfu var nästan negativt ( var jättestarkt ) för 3 dagar sedan & det digitala visade gravid 1-2 veckor. Men tror jag fått missfall Igen så Jag väntar bara på blödningen. Tror inte det finns något hopp för testet kan väl inte visa jättestark o sedan knappt någonting och ändå vara gravid eller? 

• Lillan2022

Emma1b : läste för snabbt, såg ju att det var en fryst blastis! Detta var min sista & nu måste jag göra allt från början med sprutor osv osv.. 

Svar på tråden Ivf gravid