• Anonym (En Sam)

Hur många har din partner/blivande partner max haft sex med?

Hur många partners får din partner/blivande partner som mest haft sex med för att du ska tycka det är okej och inte bry dig? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många har din partner/blivande partner max haft sex med?
  • Anonym (Xylofon)

För en med dålig självkänsla räcker det med vetskapen ATT ens partner haft nån annan.. Då spelar antalet och ålder ingen roll

JAG bryr mig inte, men det är vanligt förekommande att tänka så här 

• Anonym (Oviktigt)
    Anonym (Xylofon) skrev 2022-01-26 11:38:28 följande:

För en med dålig självkänsla räcker det med vetskapen ATT ens partner haft nån annan.. Då spelar antalet och ålder ingen roll

JAG bryr mig inte, men det är vanligt förekommande att tänka så här 

Då borde man söka hjälp för det. Det är inte normalt
  • Anonym (W)
    Anonym (Viktigt) skrev 2022-01-26 06:47:31 följande:

Det finns en mycket viktig outtalad aspekt i den här frågan. Nämligen att kvinnor i vissa kulturer uppfattas som smutsiga slampor om de i princip inte är oskulder, medan männen får ligga runt precis som de vill.

Fruktansvärt i mina ögon. Leve kvinnans rätt att äga och bestämma över sin egen sexualitet!

Det stämmer. Men också att 0 tidigare partners inte accepteras av många kvinnor heller.
  • PorterPelle

Min fru har haft ett hundratal män och det ökar fortfarande, både för henne och mig. Jag tycker bara det är kul för henne att hon får njuta av nya upplevelser och det samma gäller för mig från hennes sida. Vi gör det tillsammans och har aldrig haft så bra sexliv (och liv i övrigt) som nu

• Anonym (lite)
    Anonym (En Sam) skrev 2022-01-25 19:48:33 följande:
    Hur många har din partner/blivande partner max haft sex med?

Hur många partners får din partner/blivande partner som mest haft sex med för att du ska tycka det är okej och inte bry dig? 

Jag 37 år. ( 1 person min man ) Han 2 st ink mig vi träffades när vi var unga.
  • Anonym (Oväsentligt)

Om jag ska tycka och känna att min partner är ok har ingenting att göra med antalet tidigare sexpartners.
    Jag värdesätter en mängd olika personliga egenskaper hos min partner, och det finns säkerligen personliga egenskaper som skulle göra att jag inte tycker att en person är ok som min partner, men antalet sexpartners finns inte med bland dessa egenskaper, eller så kommer det så långt ned på listan så jag inte ens kommer så långt att just den egenskapen ens går att se.

• Anonym (J)

Bryr mig inte. Själv har jag haft sex med tre gånger så många som min man. Han bryr sig inte heller. 

• Lainie Kennedy

Det vet jag inte eftersom jag inte skulle fråga om det. Det är inte en personlig egenskap eller värdering och därför inte relevant för vem personen är.

• Anonym (Z)

Jag vet inte exakt men han har bara haft sex med ex och de va nog 3-4 stycken innan vi träffades. Vi var tonåringar och har vart tillsammans 20 år. Jag har varit med 3 med honom.

• Anonym (många)

Jag träffade min man när han var 41 och jag 30. Han hade haft ett enda förhållande före mig och enbart sex med den personen och de hade kört schemalagt sex... så ja, gärna att personen har haft en hel del erfarenhet med olika personer sedan tidigare och inte tror att det är fullt normalt att man enbart har schemalagt varannan söndag-missionären, undantaget födelsedagar. *suck*

Det tog flera år innan han blev bra i sängen. Det var som att ha sex med en som var oskuld.

Svar på tråden Hur många har din partner/blivande partner max haft sex med?