• Gameofthrones

Behöver råd

Jag tror att hon fick fel uppfattning av dig? Missförstånd? Eller så tröttnade hon? - eller kanske fick känslor för dig?

Men du kanske skickade fel signaler bara utan att du tänkte på det?

En annan sak du kanske är väldigt pratig, social? Bara to much? Du kanske är en energitjuv?

Asså, spekulationer.

Hon kanske behöver ett andrum.?

Men Tycker att det är fel från henne att hon inte säger ngt. Från början. 

• Gameofthrones

Är man tajta och förstår varandra så behöver man inte höra av sig till varandra stup i kvarten. 

Jag har vänner som man inte har kontakt med ofta men när man hör av dig så är det inget vi ifrågasätter. Vi fortsätter där vi slutade. Här har vi olika vänner. Som vi träffas regelbundet, vänner som fikas och fikas och äter mat och bara är. Sen har vi vänner som vi träffar på högtider. Jul, påsk etc. Och nångång utanför högtider asså olika tillfällen. 

• Gameofthrones
    Metalbrutta skrev 2022-01-24 14:00:34 följande:
    Har också grubblat på detta, alla möjliga orsaker och anledningar. Men vi är vuxna människor så tyckte hon kunde ha sagt nått från början, eller så är de nått annat som inte stämmer 
    Sen är det också när man är nybliven mamma eller föräldraledig på nytt. Så är man ofta fast en föräldrarbubbla. Jag var noga med det att byta miljöer. För min skull 
Svar på tråden Behöver råd