Inlägg från: Leopard91 |Visa alla inlägg
  • Leopard91

BF oktober 2022

Hej, 

vill ni hjälpa mig tyda mina test? 
    jag ska tillägga att jag tog ett digitalt idag som sa ?inte gravid? har någon av er upplevt samma? 

• Leopard91
    mammamalin skrev 2022-02-04 11:17:37 följande:
    Jag anar något på stickan, men var ganska otydlig bild. Dom CB kan jag inte alls tyda, tycker de verkar opålitliga. Då min kompis var gravid fick hon svagt plus på en sån teststicka, men ej gravid på digitalt. Hon var gravid och pojken är 4 år nu :) 
    Tack för svar.. jag känner mig verkligen gravid. har alla symptom som jag hade när jag väntade mitt första barn.. men då hade jag lite bättre koll på mens och ägglossning osv Så då kändes det mer ?säkert? direkt.. Hade du tidiga symptom? 
  • Leopard91
    mammamalin skrev 2022-02-04 11:31:59 följande:

Du är säkert gravid men kanske tidigt :) Testa igen om två dagar! 

Ja jag hade tidiga symptom. Kanske 3-4 dagar innan BIM började jag känna av bak i fogarna och då förstod jag att jag var gravid. en kom illamåendet dagen efter som har hållit i sig. Så jag kände mig också ganska säker :)

Förresten.. vet du om din kompis tog fler tester? Eller ?nöjde? hon sig med ett svagt positivt? 
    jag blir typ manisk och vill testa hela tiden.. orkar inte med mig själv med sånt här haha.. 
  • Leopard91
    mammamalin skrev 2022-02-04 12:13:03 följande:
    Ja eftersom hon fick ej gravid på det digitala så väntade hon några dagar och tog ett till som visade tydligare plus. Dock ej ett till digitalt om jag minns rätt. Haha förstår känslan!
    Jag gjorde precis ett ägglossningstest och det visade enligt nedan.. vad tror vi? Vågar jag tro på att jag är gravid? ????
Svar på tråden BF oktober 2022