Inlägg från: Sabbra97 |Visa alla inlägg
  • Sabbra97

BF oktober 2022

Är gärna Med här! Plussade den 23/1 och det är mitt första barn! 24 år och verkar som om jag ska ha bf 4/10 :) 

• Sabbra97

Är det fler än jag som fått väldigt mycket symptom väldigt tidigt? Fick ju reda på att jag var gravid redan i v.4 och hade då jätte ömma bröst och kraftigt illamående. Är det nån mer i gruppen som pluggar? Kommer ha ca 2 terminer kvar när jag ska föda om allt går som det ska :)

• Sabbra97
    mammamalin skrev 2022-02-01 11:29:03 följande:
    Jaa, jag har haft ett illamående sen innan BIM, samt att jag känner av foglossning sen innan BIM, var typ så jag förstod att jag var gravid innan testet troligen hade kunnat visa nåt Drömmer

Vad pluggar du? Jag pluggade i min förra graviditet och tog inget uppehåll sen när hon hade fötts, det gick vägen trots att det såklart hade varit skönare att vara helt ledig med henne Glad
    Jag pluggar marknadsföring och kommer ha valbarakurser samt c-uppsatsen kvar i så fall. Kul att höra att du kunde plugga samtidigt! Har en förhoppning som sagt om att kunna göra detsamma - hade varit skönt att slippa ha så "lite" kvar sen ;). 
  • Sabbra97

Jag vill gärna vara med i FB gruppen om det finns platser kvar? Vet ej hur man skriver om här på familje liv hehe 

Svar på tråden BF oktober 2022