BF oktober 2022
Jag har bf 4e oktober! Haft upprepade missfall så är också väldigt orolig. Fått progresteron av min läkare, känns skönt! Bokat in ett ultraljud den 21a också! Håller tummarna för mig och oss alla
Jag har bf 4e oktober! Haft upprepade missfall så är också väldigt orolig. Fått progresteron av min läkare, känns skönt! Bokat in ett ultraljud den 21a också! Håller tummarna för mig och oss alla
På tal om att testa så har jag använt 20 stickor ???? behövde också se att det blev starkare! Så ni är inte ensamma
Mammamalin: jag började testa 9 dpo, fick suuupersvagt och fortsatte testa till 15 dpo Och sen fick jag slut test så bestämde mig för att sluta! Det blev en stegring hela tiden :)
samejentan:
har haft tre missfall.. har gjort utredning, men dom hittade ingenting. Var ett år sedan mitt sista missfall så vi hade precis ställt in oss på ivf
Hur ser ni på viltkött? har läst lite på Livsmedelsverket och där ska man undvika framför allt grytbitar och färs. Sambon är jägare och jag är soon 2 be och frysen är full med älgkött. Ska jag våga äta nu? Vi som lever på köttfärs från älg här hemma. hur tänker ni?