Inlägg från: Tizas |Visa alla inlägg
  • Tizas

BF oktober 2022

Hakar på! Bf 5 oktober ????????

• Tizas
    mammamalin skrev 2022-01-22 21:51:27 följande:
    Kul! Har du några symptom? :) 
    Jag känner nog allt man kan känna.. två barn sen tidigare och aldrig mått såhär dåligt, haha. Du då?
  • Tizas
    mammamalin skrev 2022-01-22 22:19:41 följande:
    Haha fattar. Har också barn sen tidigare, 3 st. Första riktiga "AHA jag är nog gravid" kom i onsdags då jag började känna av fogarna både fram och bak. Har varit tidiga tecken i alla mina graviditeter efter första barnet.. Sen stick i livmodern började innan onsdagen men tänkte att jag inbillade mig.. Och mått illa sen i torsdags kväll som inte riktigt vill försvinna.. Hur gamla är dina barn?

Mina fyller 8 och 4. 
    jag har tillochmed kramper i ena vaden.. trodde jag inbillade allt tills jag fick plus... fått några plus... börjar nog förstå lite nu stt de är sant haha.

• Tizas
    mammamalin skrev 2022-01-22 22:37:28 följande:
    Haha tänk så mycket märkliga symptom man kan ha, och hur man ändå intalar sig själv att man inbillar sig. Ja samma här, tagit tre tester och dagens var starkare så nu vågar man tro på det!
    min pojkvän har dock inga egna barn... så dehär är sjuuuukt konstigt för honom. Inte så lyckligt här hemma.. än
  • Tizas
    Karrrooo skrev 2022-01-23 07:18:16 följande:

Har 2 barn sedan tidigare. 2 och 4 år. Haft symtom sedan ägglossning.. ändå tänkt att jag inbillat  mig. Lätt illamående, spänningar i bröst och ont i fogarna... 

Åå va kul, bf samma dag ju!!
Svar på tråden BF oktober 2022