IVF 2022
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Är det nån av er som fått avbryta behandling men gonal-f och fyramadel någon gång?
Avbröt förra måndagen om jag minns rätt.
Nu i tisdags kom det ljus rosa på pappret när ja vart på toa, oftast så min mens börjar så tänkte att nu är den på gång. Men sen va de helt borta. På onsdagen var det lika dant kanske 2-3 toa besök sen va de borta.
Och igår och idag så har det varit så varje toa besök. Men det är bara när ja vart på toa som det syns, behöver inte ha tampong eller binda..
Enligt appen ska jag ha mens på söndag, men eftersom jag tog fyramadelen så borden den egentligen komma nästa vecka.
Så tråkigt att det inte går för någon av er än
Vi avbröt ju vår behandling 24e jan och än har ingen mens kommit...
Ska på ul på onsdag för att kolla slemhinnan och är den tjock så skulle jag få tabletter så mensen startar. Sen är det bara att åka dit igen för ul under mensen och sen start på nytt.. går otroligt segt nu.
Är det nån annan av er som fått tabletter för mensen att komma igång? Min har ju alltid kommit exakt på dagen innan gonal och fyramadel sprutorna togs.
Snöoväder- men det lät ju positivt, tänk om läkaren kunde förklarat det som du
Ja precis! Var ändå inställd på nästa månad så det känns bra ändå
Ananna- va kul! Håller tummarna för dig att de växer på bra! Vad fick du för start dos?
Norrsken91: men wow!! Så härligt att det inte kändes mer!! Hoppas det blir samma upplevelse för mig med! Och det med morfin känner jag samma inför, men fick du lugnande? Sen måste ja bara fråga, har dom invägning inför äp? Ja har gått upp några kg sen inskrivningen så just nu går jag på hård diet