IVF 2022
Snöoväder- okej men det låter ju bra
Ja det är verkligen det jag hoppas på, att man får ha kvar i frysen så det räcker att man betalar för dom om man ev vill ha syskon sen
Snöoväder- okej men det låter ju bra
Ja det är verkligen det jag hoppas på, att man får ha kvar i frysen så det räcker att man betalar för dom om man ev vill ha syskon sen
16 ägg blev det, allt gick bra har lite mens liknande värk och lite trött. Nu är det den jobbiga väntan tills imorgon
Snöoväder- jaha okej men då gör den någon nytta iallafall
Verkligen!! Hoppas många blir befruktade
Inte växt mkt alls, ingen va över 10... han tyckte det var konstigt för dom borde växt på bra till och med med en lägre dos än 125, för äggreserven hade jätte bra värden. Och nu tog ja ändå 125 i 7 dagar och 175 i 5 dagar.
Så nu avbröt han behandligen och ska vänta in mensen när den kan tänkas komma? Då ska jag tillbaka för ultraljud och sen starta på nytt i mars med 175 direkt..
Känns bara som att kroppen sviker en..
Izza8511- Hej absolut! Hur har eran resa sett ut hittills? om du vill berätta :)
Snöoväder- ja ellerhur, var så taggad när vi äntligen fick starta. Men hoppas mensen kommer snabbt nu. Och som du skrev innan, så orättvist att vissa har det hur lätt som helst medans andra får kämpa... tack det hoppas jag med
6 ägg har klarat sig tills idag och blivit embryon, så på torsdag blir det ET om allt fortfarande ser bra ut
Snöoväder- åh va kul!! Hoppas verkligen det tar sig nu
Smulis85- hej! Va konstigt, har du ringt dom och frågat om mensen? Vad har du för dos nu? Fick du höja från början eller har du varit på ul och fick höja efter?