Inlägg från: Loppan1994 |Visa alla inlägg
  • Loppan1994

IVF 2022

Snöoväder- okej men det låter ju bra Glad
    Ja det är verkligen det jag hoppas på, att man får ha kvar i frysen så det räcker att man betalar för dom om man ev vill ha syskon sen Skrattande

• Loppan1994
    Snöoväder skrev 2022-01-22 20:02:36 följande:
    Ja men eller hur! Sen om man inte gör något äp, än fast man tagit sprutor och allt, blir det avbrutit så ska det inte räknas som en behandling Glad
    Verkligen! Men det var ju oxå skönt att höra, var lite orolig för att detta nu skulle räknas som ett försök om dom inte växt till sig till på måndag Glad
    Har du tagit din spray nu? Skrattande
  • Loppan1994
    Snöoväder skrev 2022-01-22 22:28:14 följande:
    Ja nu är sprayen tagen, bara att vänta tills på måndag och hoppas att det blir några ägg! 
    Hoppas även att de inte ser någon vätska och att jag ska slippa överstimulering den här gången Skrattande
    Skönt! Håller tummarna  Skrattande
  • Loppan1994
    Snöoväder skrev 2022-01-24 10:21:47 följande:

16 ägg blev det, allt gick bra har lite mens liknande värk och lite trött. Nu är det den jobbiga väntan tills imorgon Tyst

Men gud va bra med så många ägg!! Hur gick det med sprutan, fick du ta den? 
  • Loppan1994

Snöoväder- jaha okej men då gör den någon nytta iallafall Glad
    Verkligen!! Hoppas många blir befruktade Skrattande

Inte växt mkt alls, ingen va över 10... han tyckte det var konstigt för dom borde växt på bra till och med med en lägre dos än 125, för äggreserven hade jätte bra värden. Och nu tog ja ändå 125 i 7 dagar och 175 i 5 dagar. 

Så nu avbröt han behandligen och ska vänta in mensen när den kan tänkas komma? Då ska jag tillbaka för ultraljud och sen starta på nytt i mars med 175 direkt..
    Känns bara som att kroppen sviker en..

• Loppan1994

Izza8511- Hej absolut! Hur har eran resa sett ut hittills? om du vill berätta :) 

• Loppan1994

Snöoväder- ja ellerhur, var så taggad när vi äntligen fick starta. Men hoppas mensen kommer snabbt nu. Och som du skrev innan, så orättvist att vissa har det hur lätt som helst medans andra får kämpa... tack det hoppas jag med Hjärta

• Loppan1994
    Snöoväder skrev 2022-01-25 13:57:44 följande:

6 ägg har klarat sig tills idag och blivit embryon, så på torsdag blir det ET om allt fortfarande ser bra ut Glad

Va kul!! Hoppas det gör det och resten går frysa Glad
  • Loppan1994

Smulis85- hej! Va konstigt, har du ringt dom och frågat om mensen? Vad har du för dos nu? Fick du höja från början eller har du varit på ul och fick höja efter?

Svar på tråden IVF 2022