Inlägg från: Sandralinnea123 |Visa alla inlägg
  • Sandralinnea123

IVF 2022

Loppan1994 skrev 2022-10-17 19:34:41 följande:
    Jaha okej :) ja verkligen lite nervös för att man ska komma dit och det visar sig att man inte ägglossat iomed att vi inte ska ta nån ovitrelle nu 
    Samma här, ska ju dock börja med ägglossningstest nu och när jag får glad gubbe så ska jag ringa dit, men man är rädd att de ska visa fel eller att embryot inte klarat upptining med tanke på att vi bara har 1 i frysen... hoppas de går bra för er detta försök! 

Jag testar att leva som vanligt nu innan, första försöket så slutade jag med allt, till exempel dricka lite vin eller ta en cigg... men denna gången försöker jag leva som vanligt för att hoppas de funkar denna gången... tycker de är så sjukt att man snart har ett embryo insatt som man är så så rädd om... sist var jag så försiktigt för man är rädd att de ska trilla ut typ hahaSkrattande
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-10-31 10:58:54 följande:

Sandralinnea123 - kom på nu att du skrivit redan att ni har 1 i frysen 

Åh va spännande att vi ligger såpass lika Skrattande

Jag har inte fått börja med lutinus... 
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-10-31 10:58:54 följande:

Sandralinnea123 - kom på nu att du skrivit redan att ni har 1 i frysen 

Åh va spännande att vi ligger såpass lika Skrattande

Jag har inte fått börja med lutinus... 
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-11-08 08:48:43 följande:

Rd 6 idag, starkare än igår. Hoppas hoppas Plus

Åh va kul! Håller tummarna för er ! Hjärta
    Har du några symptom? 
    Jag är ju på rd 2 och försöker redan känna efter haha, det är ju så sjukt svårt att vänta i 12 dagar på test man vill ju bara veta nuu Skrattande
  • Sandralinnea123
    Loppan­1994 - åh va kul för er! Håller mina tummar för er att de funka hela vägen och ni får en liten Hjärta

Jag har lite känningar i magen, känns ibland som de sticker till en stund, så hoppas just nu bara att de är för de börjar förändras i livmodern haha Skrattande.

Haha jobbiga symptom du fått haha 
  • Sandralinnea123
    Bix1 
    Åh va tråkigt med det innan.. men man får tänka på att då var de inte meningen att de skulle ske just då... 
    Du ska absolut inte tappa hoppet redan! De kan bara vara att hormonerna inte är tillräckligt höga! 

När jag satte in sist då var de dock färskt embryo så var jag tvungen att vänta på nästa riktiga mens innan jag fick börja nu... 
  • Sandralinnea123
    Bix1 - 
    Jaha haha ingen fara mitt citera funkar knappt haha..

Förstår dig helt, man vill ju bara att de händer och gärna igår liksom haha... 
    Jag har försökt ha en väldigt lugn inställning att de tar sig när de tar sig liksom... sist jag hade återinföring & blev troligtvis överstimulerad så visste jag att de inte kommer funka liksom kände de i hela kroppen. Men efter denna återinföring så har jag hoppats så mycket och har inte alls den känslan att de inte kommer funka så de kommer nog bli tufft om de inte tar sig denna gång... 

Ja testdag den 18 november, men tänkt tjuvtesta i helgen haha, jag mår bra använder inte lutinus denna gång, endast lite lite känningar I magen & känner mig lite svullen i nedre regionen om man säger så haha.. 
Svar på tråden IVF 2022