IVF 2022
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
- HEJANONYMHEJ
åh va kul grattis :)
Jag har ju slutat snusa och röka så beror nog mycket på det att jag gått upp i vikt men även semester nyligen.. Så nu ska jag försöka tappa några kilon också :(
*har 5 kg kvar att gå ner men helst 8kg skulle de stå
Är vikten något era kliniker nämnt som en faktor? Min frågade bara vad jag vägde vid inskrivning, och jag var så stolt då att jag hade gått ner 10kg och hamnat på "rätt" sida BMI, men det sas inget mer om det efter det..nu har jag pendlat 2-3 kg upp och ner, skulle väl behöva bli av med iaf 5kg.
Hej hur har de gått för alla?
Har varit lite off efter mitt negativa sticka, men nu har jag fått min mens och ska börja med letrozol dag 3 för sedan återinföring av vårt frysta embryo.. Så nervös men taggad samtidigt
Sen är de detta när på dagen men ska ta äl test.. kliniken sa morgon och jag har alltid fått utslag på morgon men läser man på nätet så ska man inte ta morgon utan senare på dagen?
Less jag bliiiir, enligt appen skulle jag ha äl i måndags, har inte fått utslag än... Hade både äl smärta och flytningar måndag och tisdag men nu är de borta med... Har jag inte haft nån äl eller har de inte fångats upp