Orkidé8181 skrev 2023-06-17 14:53:57 följande:
Jag har faktiskt precis plussat, är i v 5 :)
ska på vul om 3 v.
stackare, förstår att värmen kanske inte uppskattas när man är i v 35!
min yngsta är född i juli, kommer ihåg att jag stod i shorts utanför BB km 22 på kvällen, värmen höll på å ta dö på mig!
Stort grattis!! Och till dig med Loppan1994! Håller tummarna för att allt går bra! Ja märkligt det här med kejsarsnitt - man får till sig att man har rätt till det, men hör så många som nekas ändå trots olika omständigheter. Svägerskan fick göra akutsnitt på första pga för svaga värkar och bebis på sned. Nekades snitt andra gången när hon efterfrågade (inkl flera andra orsaker) och slutade ändå på exakt samma sätt.
Själv inväntar jag att RMC Malmö öppnar efter sommarstängningen igen och mensen preliminärt kommer i slutet av augusti så nästa omgång kan startas. Har gjort första försöket i maj som visade på granulerade (dåliga) ägg. Alla dog. Så mkt ångest nu inför hösten om det ens är värt att genomgå all den fysiska och psykiska smärtan två gånger till innan en ev äggdonation. Försöker tänka på annat kul i livet, men svårt när kroppen fortfarande är helt rubbad ur balans och påminner en varje dag om vad som pågår. Förra månaden LH hela cykeln, denna cykeln deppig. Hoppas man kan få må normalt igen nästa cykel!