• mummuke

IVF 2022

Ruvardag 7, 3-dagars ET, 8-cellig. Ser ni streck?
  • mummuke

Hej

jag hade läst forumet och hade fått mycket stöd och info härifrån. 
    Vi hade försökt få barn i 10 år nu. Vi började med utredning 2020. Hösten 2021 började vi med IVF, Efter första äggplock och ET blev det inget och var bara en till frysen. Vi gjorde FET som gick inte heller. 

Påvåra andra försök gick det inte att frysa nåt och ET funkade inte. Nu inför våra sista försök, vi är jätte stressad om det inte kommer att funka. 

Hade fått redan protokollen från Livio och hämtade ut alla sprutor och mediciner. Mensen borde komma den 23/5, ibland dröjer det ett par dagar. Skulle vara meddela min mensstart till Livio och vörja med sprutor på dag 2. 

Idag den 28/5 mensen inte kommit, fast har ont i magen redan en vecka( det har jag alltid). För skojskull testade jag positivt 3+ veckor. Provade även flera olika tester som var positiva. 

Jag är chokerad, ge inte upp! Efter 10 år kämpande spontant gravid????

• mummuke

Jag tackar. Fick tid till barnmorska den 16:e, känns att vill testa mig varje dag. Livsrädd om nåt går fel nu. Samtidigt så lyclig! 

lycka till med ditt försök nu!
    jag håller tummarna till er alla som kämpar! 

• mummuke

Hej. Grattis! Jag pratade med Livio, jag kan spara alla mina sprutor/mediciner i 3-4 månader (i kylen den som ska).  Och om nåt akulle gå fel kan jag kontakta de och göra våran sista försök. Den endast som jag glömde fråga är att om det stämmer att man måste använda alla 3 försök på 2 år. Men jag verkligen hoppas att min lilla ska inte lämna mig nu??

Svar på tråden IVF 2022