Är han otrogen?
Fy vad jobbigt. Så väldigt elakt av honom att göra på detta sättet och sedan skylla på dig. Går det att rädda om ni båda vill? Fast då måste han väl ändå vara helt ärlig med vad han har gjort, vilket han borde ändå tycker jag.
Fy vad jobbigt. Så väldigt elakt av honom att göra på detta sättet och sedan skylla på dig. Går det att rädda om ni båda vill? Fast då måste han väl ändå vara helt ärlig med vad han har gjort, vilket han borde ändå tycker jag.
Vad är en airtag?
Hur öppen är han med sin otrohet och hur många har han träffat, vet du hela sanningen på omfattningen. Han kan ju inte skylla sin otrohet på dig. Jag vet inte hur du är OM du ens vill veta. Klart är att han har sett som sin rätt att få sex om det inte har fungerat mellan er. Hur har han hittat dem. Får du titta i hans telefon och dator nu eller har han raderat allt. Bryr du dig inte så mycket om otroheten så kanske du redan har bestämt dig att du inte orkar mer. Jag tycker du ska tänka på dig själv först. Barnen mår inte bra om inte du och din man har det bra ändå, då är det bättre att dela på sig. Det kommer vara jobbigt ett bra tag men det kommer bli bättre. Har genomlevt det själv.