Inlägg från: Anonym (Li) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Li)

X eller MF, här delar jag med mig av min berättelse.

Vad händer nu?   
    Ska du bara avvakta? 
    Håller tummarna för att det går bra trots allt. 

• Anonym (Li)
    Jsh12 skrev 2022-02-01 17:23:56 följande:

Ja nu tog det en vändning här... Jag ville få det bekräftat kände jag med ett till blodprov så jag köpte ett på werlabs. Togs igår. Svar idag-7670 i hcg // Förvånad. Jisses vilken berg-och-dalbana! 
    Enligt uppgifter jag hittat så efter att hcg passerat 3000 så ska hcg öka med minst 33% för att anses normalt. Detta är en 37% ökning om man kollar på 48 timmar. Undrar om det här är vad som o USA kallas vanishing twin. Dvs att det var tvillingar och en inte klarade sig. 

Jag har varit med om just det,  en tvilling som inte utvecklades,  och mina graviditetstest ökade inte som de skulle då. 
    Testade med veckoindikator och fick positivt väldigt tidigt, men veckorna ökade sedan inte som de skulle gjort vid en normal graviditet.  Efter 2-3  gick det ner till 1-2 , och när när det skulle visat 3+,  visade det 2-3.
  • Anonym (Li)

TS:  Ja, jag var säker på att det inte skulle gå bra med tanke på att hcg inte steg som förväntat.  Jag hade dessutom redan ett missfall och en missed abortion bakom mig. Så hade inte så mycket hopp.  
    Den överlevande tvillingen stannade kvar och ska snart fylla tre år. 

• Anonym (Li)

Så tråkigt, TS!  Beklagar verkligen! 

Svar på tråden X eller MF, här delar jag med mig av min berättelse.