Viccyy skrev 2022-04-27 20:02:28 följande:
Tack så mycket!
Ja jag är i chock kan typ inte tro det.
Men något som jag märkte skillnad över denna Äl mot förra va att det gjorde ont under sex, kändes som att han kom åt livmodertappen. Och eftersom jag är som jag är så började jag googla, då kom det fram att många som haft ÄL och sedan blivit gravida har haft ont just då för att livmodertappen åkt ner typ för att möta spermierna haha då kan mannen komma åt och det gör jävligt ont.
Jag hade aldrig testat såhär tidigt om det inte va för att jag känt lite stickningar och smärta i bröst och nedre del av magen, trötthet och magkänsla.
I veckan grät jag och jag va helt säker på att jag skulle få mens för att jag fick menssmärtor.
Men vet också att förra graviditeten hade jag grov molande värk i början.
Vill gärna fortfarande följa din resa!!
Vilken CD är du i nu?
förstår det!! kom ihåg att jag också var så chockad när jag plussade, så förstår verkligen känslan! okej vad intressant! så himla roligt, hur berättade du för din sambo? :)
nu är jag på CD10, förhoppningsvis får jag ÄL nästa vecka någon gång och mens slutet på maj. men känns så långt borta så har inte börjat räkna ned ännu haha. har iaf börjat tempa igen så ska försöka hålla koll där när jag fått ägglossning.