• evelinagra1

BIM Februari 2022

Vet inte varför jag inte kan citera dig men svarar pepsin igen: om testet skulle vara positivt skulle jag nog ringa och rådfråga, vet inte hur tidigt missfall det var men det skulle ju kunna vara så att allt inte kommit ut. Har aldrig fått missfall själv men vet att det var så för en kompis 

• evelinagra1
    Ellobi skrev 2022-02-01 18:52:28 följande:

Beror det på om man har android eller iPhone ifall man kan citera eller ej? Frustrerande oavsett, så tumme ner från mig!

Uppdatering från covid-sjukstugan och här börjar det finnas hopp om liv, thank the lord! Usch vilken huvudvärk och halsont jag har haft, huvva! 

Börjar bli slutspurt till BIM för mig men har hittills inga direkta känningar. Hur är det för er andra i listan?

usch va jobbigt med corona men skönt att det börjar bli bättre! Spännande att BIM närmar sig, har du tänkt att testa innan eller väntar du?
    är på äl+6 idag och känner än så länge ingenting, dock har ju ägget troligtvis inte fäst än haha, jag har ganska kort lutealfas så har troligtvis bim på söndag om jag har räknat rätt :) 
  • evelinagra1
    Ellobi skrev 2022-02-01 19:36:26 följande:
    Men titt å häpna! Huxflux så gick det citera? Weird!

Nä, jag väntar. Slösar ändå massa pengar på äl-test så jag avvaktar och ser om mensen kommer på utsatt dag, då kanske jag måste testa . Tror dock inte på plus den här gången heller, borde känna nånting nu tycker jag...

Oj, ja det var kort. Ställer den kortare lutealfasen till något för er? Försvårar det?
    Haha ja nu gick det helt plötsligt att citera :) ja okej ja det är ju inte billigt direkt..

ja det verkar som att det ställer till det, detta är vårat 13e försök utan att ha blivit gravida 
  • evelinagra1
    Butembobaby skrev 2022-02-01 20:07:27 följande:

Hej allihop! Hoppas ni haft en ok dag :) 

Jag är på ÄL+2 idag, och mycket riktigt har jag sånna där flytningar som ni tjejer pratade om förra veckan :) 

Jag hade det förra månaden också, men minns faktiskt inte när I cykeln jag var då. 

Hur som helst så försöker jag att ta det lugnt nu fram till BIM och inte hetsa upp mig för mycket. Vet ju med mig att jag antagligen kommer vilja börja testa typ ÄL+8, men med tanke på att jag fick kemisk graviditet förra månaden så kanske det är läge att vänta längre för att slippa besvikelsen. Vi får se helt enkelt! 

Då är det alltså något som är vanligt!
    jag vill testa mig på fredag egentligen men vet inte om jag vågar, är så rädd att bli besviken igenRynkar på näsan
  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-02-02 12:03:46 följande:

Oooh vad spännande att följa er, verkar ju onekligen som att ni har en del tecken som skulle kunna tyda på graviditet :). 

ÄL+7 här. Haft lite ont nere i magen men väldigt svagt och kanske brukar ha det den här tiden?Försöker att inte tolka in en massa. Men brösten fortsätter ömma. Jaja, bara vänta och se. 

Är också på äl+7 idag och känner ingenting haha..
  • evelinagra1

Spännande för er andra som har symtom! ägglossningstesten det ju faktiskt väldigt lovande ut :) 

• evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-02-02 14:19:57 följande:
    Nämen du det lilla jag kan ha känt räknas inte. Mina onda boobies har med ägglossningen å göra så det betyder inget heller ;) 

Jag har ju alltid fått symtom först 1,5 2 veckor efter BIM så räknar kallt med att inte känna något nu heller även om man vore gravid, hehe. 
    Håller tummarna sååå att det blir något denna månaden!! 
  • evelinagra1

Är det någon som vet om tempen behöver ligga högt över coverline eller räcker det med lite för att man ska kunna vara gravid?

• evelinagra1
    Miisery skrev 2022-02-05 09:06:20 följande:
    Behöver nog inte höjas särskilt mycket. Den kanske ökar mer efterhand isf, inte så tidigt menar jag. Så lås dig inte fast vid tempen. 

Såhär ser den ut nu, håller tummarna att den inte sjunker imorgon! Borde ha BIM då, hur har det gått för dig? Tagit något test idag?
Svar på tråden BIM Februari 2022