• evelinagra1

BIM Februari 2022

Kan inte citera nu igen 
    kanelkringla : håller tummarna för dig att mensen inte kommer på onsdag <3 min första månad med NC och kan hålla med om att det blir en väldig stress med tempningen 

• evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-30 20:52:42 följande:

Ser ju verkligen lovande ut :D Hoppas det får vägen den här gången. 

evelinagra1 skrev 2022-01-30 19:03:28 följande:

Äl+4 och jag vet inte vad det är men jag känner mig så pirrig, som ett barn på julafton haha.. har dock pms men ja ägget har ju inte ens hunnit fästa än men hoppas sååå att det tar sig denna gången

Är också på äl+4 och har varit så spänd och pirrig ända sedan jag började känna att äl var på gång och den glada gubben kom upp på testet :D Så långt bort innan man vet men ååååh vad jag hoppas den här gången.

Kul att vi är på samma dag! Men ja det känns sååå långt bort och har känt precis samma som dig, så spänd och pirrig!! Hur länge har ni försökt? :) 
  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-30 21:34:02 följande:
    Bestämde i höstas att vi skulle satsa på ett sista barn, men har bara försökt seriöst 4 gånger, detta är fjärde. Inte haft så regelbunden mens under hösten men senaste tiden har det varit ordning ;) 

Får se till att ha fullt upp så man jag inte tänker för mkt på detta.

Ja okej va roligt! 

när har du tänkt att testa eller väntar du till BIM?

• evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-30 21:44:14 följande:

Först hade jag bestämt mig att vänta tills efter BIM? men vettetusan om jag kommer kunna hålla mig tills dess :) Tidigare graviditeter har jag testat typ en vecka efter BIM, men då har jag inte haft lika bra koll som nu på allt utan tagit det mer som det kommer. 

Hur tänker du göra? 

Vill vänta tills BIM men vet att jag inte kommer klara det haha.. men testar tidigast på fredag 
  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-30 22:53:14 följande:
    Tycker det är då spännande att följa alla här, nästan lika spännande som för mig själv :D Snart är ju ÄL+4 förbi, en dag närmre haha.
    Ja verkligen super kul! jaa Haha skönt att komma tillbaka till jobbet imorgon så kanske dagarna går lite fortare :) 
  • evelinagra1

Pepsin : jag har inget bra svar på det fråga tyvärr.. men har du tagit ett gravtest och sett så det är negativt efter missfallet? Ibland kan ju det vara positivt länge och ägglossningstest kan ju reagera på det också <3

• evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-31 13:53:45 följande:

Mitt strålande humör fortsätter att hålla i sig, härligt att fler känner samma angående måendet. Det har varit deppigt ett tag tidigare, för mig iaf. Detta får gärna fortsätta :)

Äl+5 idag. Har haft såååå ont i bröstvårtorna sedan äl och det håller i än, kan inte ta på dom, så jag räknar med att det var ett monster-ägg som släppte, haha.

Va härligt! Jag har humörsvängningar haha ena stunden är jag super glad men sen kan jag helt plötsligt bli irriterad över något litet haha.. har inte känt något i brösten innan men idag börjar jag känna av lite så känner redan att det är kört denna gånger också :(
  • evelinagra1

Nu kan jag inte citera dig men klarmulken : kul med positivt äl test! Hade önskat att vi hade fått till det lite mer denna månaden runt äl.. jag fick positivt test 24/1 Vi hade sex 22/1 24/1 och 26/1 

• evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-31 15:01:10 följande:

Kanske lyckas peppa dig lite med att berätta att jag aldrig haft någon skillnad på pms eller gravsymtom när jag plussat förut. Känts som vanligt men blivit plus efter BIM :) 

Men jag förstår. Man skyddar sig själv lite genom att hålla hoppet på en lagom nivå? :/

Åå detta var precis vad jag behövde höra, har aldrig varit gravid så har ingenting att jämföra med haha.. nu är vi på försök 13 tror jag ( har tappat räkningen haha) så ja det blir lätt att man skyddar sig själv och inte hoppas på något :/ 
Svar på tråden BIM Februari 2022