BIM Februari 2022
ÄL +6 idag
Känner mig riktigt hoppfull.
Har ont i brösten, Acne, små stickande kramper i livmodern, Humörsvängningar, och i morse mådde jag även illa.
ÄL +6 idag
Känner mig riktigt hoppfull.
Har ont i brösten, Acne, små stickande kramper i livmodern, Humörsvängningar, och i morse mådde jag även illa.
Stort grattis till plusset miisery! Hoppas vi får se fler sådana i tråden snart!
Jag är på ÄL+8 idag och kunde inte hålla mig från att testa. Såklart blev det negativt
Har haft mycket symptom denna gång, så känner mig hoppfull. Försöker att inte vara för optimistisk, men det är svårt!
Idag/igår har jag haft:
Illamående
Acne
Nästäppa
Trötthet
Ömma bröst
Svårt att sova
Kramper I livmodern
En generell känsla av att jag är gravid.
Hoppas hoppas hoppas att känslan stämmer!
Idag kom mensen.. jag hoppas på många fina plus för er andra! Och för er som det inte blir något så hoppas jag att vi ses i mars tråden och kan stötta varandra ännu en månad <3 jag hänger kvar här ett tag till dock är ju så nyfiken på hur det går för er andra! :)
Jag har plussat!
Är på äl +11 och har haft en liten blödning och rosa flytningar i 2 dagar. Eftersom mensen inte kommit igång så tog jag ett test imorse som visade gravid 1-2 veckor.
Är sjukt orolig att det är ett tidigt missfall på gång men det är bara vänta att se.
Oavsett kommer det bli psykiskt jobbigt då senaste graviditeten slutade i ma i v13.
Har en del symtom som illamående och ömma bröst.
Näää, mensen dök upp precis som uträknat. Jag med får joina marstråden och satsa på en novemberbebis Än sålänge känns det som att vi kommer lyckas men just nu blev jag tvärförbannad
Får försöka inse att det inte kommer gå så snabbt att bli gravid den här gången. Lite otålig kanske hehe.
Så spännande nu!
Har haft en hel del illamående och molvärk idag, och nu på eftermiddagen hände något oväntat;
Jag började läcka lite bröstmjölk
Detta har aldrig hänt mig tidigare förutom när jag var gravid sist samt när jag ammade min dotter.
Har inte ammat på över ett år, så detta känns hoppfullt :)
Är det någon som haft samma?
jag läckte bröstmjölk när jag var gravid. Tror det var några dagar innan jag plussade Och även så jag började misstänka att jag var gravid. Det var inte så mycket men typ intorkad mjölk på båda bröstvårtorna.
när har du Bim? låter ju väldigt lovande
Nu är min tempkurva antagligen inte helt rättvisande då jag har svårt att få till tempningen pga. Att min dotter sover så oregelbundet, men postar den här endå
Funderar på om det är en implantation dip jag ser idag? Har haft ordentligt med kramper nu under eftermiddagen så skulle kunna stämma.
Ni kan bortse från det höga värdet precis innan ÄL eftersom jag hade druckit alkohol kvällen innan.
ÄL+ 11 idag
Tror att det kanske är över för denhär gången.
Tempen i morse hade gått ner rejält, och jag har spottings. Känns som att det är mensen som är på gång nu. Testet i morse var ju även det negativt.
Det skulle ju kunna vara implanteringen som är igång också, men just nu känner jag mig bara ledsen.
En väninna som har barn som är lika gammal som min dotter gick ut i morse med att de väntar en liten i Augusti, och avundsjukan vrider i bröstet.
Vet inte vad som händer med min kropp längre.
Jag brukar ha lutealfas på 14 dagar, men började blöda redan igår på ÄL+11. Hade även ordentligt låg temp så tänkte att det nog var kört. I morse var dock tempen högre igen och har kvar alla symptom. Mår illa, har ont i brösten etc. Dock så blöder jag fortfarande.
Har ju såklart googlat implantation bleeding, men skulle tro att jag blöder för mycket för att det ska vara det
Jaja, antagligen är det mensen so. Kom tidigt, men jag hänger kvar här till BIM iaf så får vi se
Stort grattis till alla pluss !
Jag hänger kvar i tråden trots att jag antagligen fått min mens. Tänker testa en sista gång på måndag, och är det negativt då så hoppar jag över till marstråden.
Nu kommer kanske lite TMI
Jag fick ju spottings på förmiddagen i torsdags (ÄL+11)som sedan blev till en mer menslikmande blödning. På torsdagen var det så pass lite flöde att det knappt syntes i bindan, men rejält rött när jag torkade mig.
Igår hade jag lite mer flöde och hade inte klarat dagen utan binda. Även en del "klumpar". Jämfört med min normala mens var det dock mindre blödning än vanligt då andra dagen brukar vara niagarafallen. Brukar gå åt kanske 4-5 bindor. Igår räckte 2.
Idag har jag knappt blött alls? Har mått illa, har fortfarande ont i brösten men tempen är låg...
Tycker det är knepigt, för jag tycker jag har blött mer än vad jag läser att implantations blödning ska vara. Samtidigt så var det betydligt mindre mängd och kortare än vad mensen brukar vara för mig. Dessutom kom "mensen" typ 4 dagar tidigare än räknat...
Nu var det slut rantat för mig, men behövde skriva av mig för jag känner att jag blir galen på min kropp denna månad.
Vet att vissa kan få en blödning när de ska ha mens trots att de är gravida. eller kan mensen bli annorlunda pga ditt missfall för några veckor sen kanske? Har du testat dig något nu i helgen Eller väntar du? Hoppas det inte är mens
God morgon!
BIM idag, och jag hade hoppats på ett tydligt pluss eller minus..
Efter veckans blödning så har jag försökt intala mig själv att det var en tidig mens och att jag inte ska få upp hoppet. I förrgår var jag dock ganska illamående, och I går var jag nära på att spy flera gånger
Testet idag är inte solklart positivt, men det är inte helt blankt. En supersvag skugglinje fick jag på testlagrets sticka. Så svag att jag inte kan få med den bra på bild. Tig ett RFSU också, och även det hade jordens svagaste linje. På testlagret har jag aldrig fått spöksträck tidigare...
Antar att jag stannar kvar här ett par dagar till och testar igen då
Botembobaby: åh vad glad jag blir av att läsa detta. Hoppas hoppas hoppas det är något
Jag är på äl+9 idag. har haft halsbränna några dagar, molvärk ibland och brösten kliar lite. Men annars inget. Väldigt lite symtom jämfört när jag var gravid så har en känsla av att det inte blev något denna månaden.
Kan som vanligt inte citera dig Botembobaby:
tack för peppen. vi var ute på Restaurang igår, beställde in alkoholfritt för säkerhetsskull. Kändes så konstigt. Haha. har faktiskt mått lite illa under hela förmiddagen, inte så jag vill gå och kräka utan mer lite underliggande. Men jag känner nog efter väldigt mycket med. Annars inga nya symtom.
så spännande för dig nu. Det har inte kommit mer blod eller? Hur mår du annars?
Nej hörni, nu får jag nog ta och ge upp hoppet på denhär cykeln. Den tidiga blödningen jag hade för en vecka sedan var antagligen mensen. Har ingen aning om varför den var så kort/liten och kom så tidigt, men är rätt säker att jag borde ha plussat vid dethär laget om jag var gravid. Är ju på ÄL+18 idag och testet var helt klart negativt.
Det som är positivt i allt dethär är att det iaf är nära till nästa ägglossning nu ;)
Stort lycka till alla! Hoppas att ni får era pluss och att vi inte ses I marstråden