• evelinagra1

BIM Februari 2022

Är det något som tempar i denna gruppen? Är min första månad så har ingen koll men borde ägglossning vara idag eller? 
  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-26 12:04:04 följande:

Glad gubbe på ÄL-testet idag! Såhär tidigt har jag aldrig fått ÄL sedan jag tog ut hormonspiralen för ett år sedan! Är på cd 12 och så löjligt glad över detta! Bara att ligga i nu då några dagar, startade redan igår, haha. 

Tänker att ÄL sker imorgon och då blir BIM för mig 8/2. 

Förra månaden fick jag också äl tidigt och blev sååå glad, denna månaden blev det cd 20 det var inte lika kul haha..
  • evelinagra1
    Fagelfri skrev 2022-01-26 19:13:14 följande:
    Ja jag hade nog gissat på att ÄL är idag alt imorgon men du kan inte veta förrän det gått några dagar efteråt. Tyvärr är ju förutsägelserna inte så korrekta första gången man tempar. NC behöver ju lära känna din tempkurva lite bättre först. Men ser ju lovande ut om tempen håller sig fortsatt hög

ja okej tack snälla! Vi myste idag också så jag hoppas att vi har gjort det vi kunnat iallafall :) 

• evelinagra1

hej på er, jag borde ha haft ägglossning igår och idag har jag super mycket flytningar men dom är vita och som ?lotion? jag tror att jag brukar få så direkt efter ägglossning men är det någon som varit med om samma och vet vad det beror på?

• evelinagra1
    Miisery skrev 2022-01-27 13:50:47 följande:
    Jag har noterat såna flytningar två dagar efter att jag fick glad gubbe på mitt äl-test. Men efter den dagen har det inte varit så utan mer "vanliga" flytningar, inte särskilt mycket. Jag har världens sämsta minne så vet inte säkert om det brukar vara så men hade så denna månaden iaf :) 
    Ja okej! Hm undra vad det kan bero på, vet inte heller om jag brukar ha såhär mycket, var ute och gick och kände bara hur det rann (ursäkta informationen haha) får se om det fortsätter imorgon också
  • evelinagra1
    Miisery skrev 2022-01-27 14:04:59 följande:
    Jo men det var samma här *rycker på axlarna *
    Ja, du får uppdatera om det fortsätter så eller avtar :)

Så nu börjar den dryga väntan för dig med ^^
    Håller tummarna hårt! 

jaa denna väntar är ju sååå jobbig.. håller tummarna att det blir många pluss i februari <3

• evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-27 21:54:23 följande:
    Jag fick ju ägglossning typ igår också, och har idag också haft sånna där flytningar, massa. Det är inte första gången jag får sånna men kommer inte ihåg när i cykeln de brukar ha kommit, men kanske efter äl eftersom jag har det nu? :)
    Då är jag inte ensam iallafall, men kände direkt när jag såg dom att jaha nu blev det inget denna gången heller men kanske kan bli något ändå.. håller tummarna 
  • evelinagra1
    Elliot1 skrev 2022-01-28 08:55:30 följande:

Hej! 

Idag fyller jag år och fick en fantastisk present imorse i form av mens :) 

En dag sent, men jag var förberedd då jag testat negativt. Första försöket också så det känns verkligen helt okej. 

Lagt till mig i listan, jag brukar inte alltid skriva så mycket i trådar men läser allt. 

Idag blir det iallafall födelsedagsvin, något kul ska man ju ha ;) 

Grattis på födelsedagen!! Tråkigt med mensen men hoppas du får en bra dag ändå <3
  • evelinagra1
    Miisery skrev 2022-01-28 13:08:40 följande:

Hur gick det med dina flytningar? Fortfarande samma idag eller avtagit?

För mig har det varit "normala" flytningar men nyss på toa när jag torkade mig var det vita klibbiga sådana, ganska tjocka :S (Hoppas inte ni är känsliga haha)
    Ovanligt för mig, så ska skriva ner detta.. Är på äl+6

Någon som känner igen det?

det verkar som att det är mycket mindre idag än så länge! Åå redan äl+6 spännande!! Jag är bara på äl+2 och tiden går såååå långsamt haha
    jag har haft sånna flytningar någon gång men kan inte komma på när. Kommer ihåg dessa som hade igår för att det är något jag alltid får efter äl så därför har jag lagt märke till dem mer :) 

• evelinagra1

Äl+4 och jag vet inte vad det är men jag känner mig så pirrig, som ett barn på julafton haha.. har dock pms men ja ägget har ju inte ens hunnit fästa än men hoppas sååå att det tar sig denna gången

Svar på tråden BIM Februari 2022