• Loppster

BIM Februari 2022

Svar till butembobaby:
    tack för din pepp. Tyckte kanske att dagens test var lite starkare men kan vara önsketänkade med. kännt mig väldigt glad och uppåt idag och det brukar jag vara runt äl så hoppas den är på g. 

tycker absolut att ditt test idag ser starkare ut! Heja! 

• Loppster

Hej tjejer. känner mig lite förvirrad här. Har testat med äl stickor snart 14 dagar och har haft svaga streck nästan hela tiden förutom första dagarna. Någon dag tycker vi att det varit lite starkare än dagen innan men inte super starkt.
    Dagens test var helt blankt inte ens ett litet svagt.. har jag haft ägglossning eller blev det ingen eller vad händer? Har inte haft några direkta symtom på ägglossning som jag brukar ha. 

för er som inte läst det jag skrivit tidigare så fick jag missfall 9 januari så har därför ingen koll på när min ägglossning ska komma igång igen. 

• Loppster

Svar till Miisery: 
    nej det va inte i samband med att jag brukar ha ägglossning. brukar ha ägglossning kring 19-20 varje månad och kroppen brukar visa väldigt tydligt att jag har ägglossning men har inga tecken på det nu även om jag försöker känna efter extra mycket. haha. vi myser varannan dag här hemma ändå för säkerhetsskull. 

• Loppster

Tror att jag har fått urinvägsinfektion.. sved när jag kissade igår på morgon så jag drack massa citronvatten så senare under dagen och kvällen kände jag inget alls. Vi har sex varannan dag nu så misstänker att det är det som irriterar blåsan. Så igårkväll hade vi sex och imorse när jag kissade så sved det plus va lite blod på pappret. vill helst inte gå på antibiotika så får köra massa huskurer i någon dag och hoppas på det bästa. Någon som Har något tips på huskur förutom tranbär och citron? 

hur gör ni andra för att undvika det? utan bebisverkstad så har vi sex 1-2 gånger i veckan så vi har ju ökat det väldigt mycket på senaste. Är väldigt noga med att kissa efter samlag men verkar har blivit infektion ändå. 

• Loppster

Tack för era tips Kiiwii och fyrklöverns Hjärta
    har bunkrat med apelsinjuice, ananas, citron och c-vitamin brus idag och hoppas att det går över snarast. 

• Loppster

så Spännande att läsa om alla er som passerat äl och era symtom. Hoppas på plus för er Hjärta

min uvi har fortsatt hela veckan men inte blivit sämre. Men jag kämpar på med alla huskurer och hoppas det ger med sig. Men  min Ägglossning är äntligen här. aldrig varit så glad för det innan. Haha har varit så frustrerade efter missfallet att inte veta när den skulle komma. Så att ha sex samtidigt som man uvi är väl inget att rekommendera men så får det bli nu. I förrgår hade jag ägglossningsekret Men negativt ägglossningstest. idag har det varit vattniga Flytningar och ägglossningstestet var nästan lika starkt som kontrollstrecket så skulle gissa på ägglossning imorgon. Har även lite molvärk. 

• Loppster

tack för all er pepp ang äl och uvi. Fantastiskt att ha er att kunna gå in och ventilera med. Jag tror att min ägglossning var igår men mina äl tester blev aldrig superstarka men var som starkast i förrgår och igår men idag nästan helt blanka. Imorse var även min temperatur på 37,1 och brukar normalt ha 36,9. har Även lite molvärk och ont i bröstvårtor. tror att min BIM borde vara den 19 februari. 

min uvi är nästan helt borta nu. så skönt. Vi har dock kännt oss lite begränsade med sex för att inte göra den värre så mina förväntningar är ganska låga för att det ska ta sig denna månaden. Men det som hjälp mest denna veckan har varit ananas, c-vitamin brus och värmekudde. 

• Loppster

Evelinagra1: åh så tråkigt. Hoppas det är er tur nästa månad. Har hört många som testat vulverine koos vitaminpaket som lyckats. Det kanske Kan vara något att testa? Har du varit inne på hennes instagam? 

Svar på tråden BIM Februari 2022