• evelinagra1

BIM Februari 2022

Miisery skrev 2022-01-22 10:57:40 följande:
    Förlåt min tröghet, men är inte det digitala något bättre än de vanliga stickorna? Vilka tester använder du? :) 
    Jo jag tycker det digitala är bättre, just nu använder jag mig av de som först visar hög och sedan maximal när man får maximal kommer ägglossningen ske inom 12-48 timmar 
  • evelinagra1
    Miisery skrev 2022-01-22 11:29:59 följande:
    Aha, dem har jag inte ens tittat på. Köpte hem de som bara har en cirkel eller glad gubbe. Men då är de som du använder snäppet vassare :p
    Med andra ord kommer det snart visa maximal på det! Spännande..
    Testar du bara en gång om dagen eller flera? :) 
    Tar digitala 1 gång om dagen och stickorna två gånger haha :D
  • evelinagra1
    Miisery skrev 2022-01-22 19:53:05 följande:
    Tack Glad Hoppas detsamma för dig Hjärta
    Wohooo!! härligt med positivt test :Du 
  • evelinagra1

Tog ett nytt på test nu på kvällen, fortfarande inte positivt fattar inte vad som händer?? 
  • evelinagra1
    Miisery skrev 2022-01-23 09:15:56 följande:
    Men visst sa dina digitala att det var nära?
    Jag tror allt det sker även om testen inte ger fullt utslag Hjärta Jag hade chansat och myst iaf ;)
    Ja precis! så hoppas att det blir ägglossning snart, det är bara att fortsätta mysa ;) 
  • evelinagra1

Nu kan jag inte citera igen men Kiiwii : ja så kan det säkert vara! Får bara fortsätta mysa och hoppas på det bästa ;)

• evelinagra1
    Miisery skrev 2022-01-23 12:52:55 följande:
    Kan man inte missa höjningen också? Jag är ganska novis på detta då vi bara försökt en gång förut såhär seriöst.. Men som jag visade igår gav mitt test utslag och vad jag läst så ska testen visa de två mest fertila dagarna, right? Då borde testet vara positivt även idag eftersom det gav utslag igårkväll. Men tog ett precis och det blev ingen gubbe?
    Så, kanske har du ändå äl nu men "missat" det? Jag hade ju inte sett mitt om jag bara testade morgonurinen.

Känns som en hel vetenskap det här haha. Men min magkänsla säger att du har äl i vanlig ordning även om testen dummar sig :) 
    Man kan ha en kort stegring så det är nog inget konstigt att du ?bara? fick glad gubbe en dag, det kan vara lätt att missa stegringen om man bara tar en gång om dagen :)
  • evelinagra1

hoppas detta är den senaste listan, idag fick jag äntligen fullt utslag på ägglossningstesten så flyttar fram min bim några dagar

5/2 Ellobi (6:e försöket efter mf, 2:a barnet) 
    6/2  Evelinagra1 (13e försöket? 1a barnet)
    7/2 Holy93 (Tredje försöket, andra barnet) 

7/2 Tjillevippen (7:e försöket, 1:a barnet)
    10/2 Sofiaa90 (31år, sjunde försöker, första barnet) 
    11/2 Butembobaby (andra försöket andra barnet, mf förra cykeln) 
    11/2 Fagelfri 33 år (femte försöket, andra barnet)
    12/2 Annemarit123 (fjärde försöker, andra barnet) 
    14/2 Caleido (29 år, andra försöket) 
    16/2 Fyran4 (38 år, 12:e försöket, fjärde barnet)
    18/2 Kiiwii (4:e försöket, tredje barnet) 
    20/2 LJM91 (5:e försöket, första barnet) 
    20/2 Aducia (2a försöket, tredje barnet)
  • evelinagra1

nu kan jag inte citera igen.. Loppster- denna månaden såg mina test lika starka ut i en vecka ungefär och idag blev det positivt 

• evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-26 07:27:00 följande:
    Tror fasiken att ÄL är på gång :) Hade svårt att somna inatt pga ont kring äggstockarna. Gick på toa för jag var nödig. Kom på att jag hade några billiga ÄL-stickor kvar och tänkte kul o kolla vad det visar när jag har både fertila flytningar och värk i magen. Teststrecket blev ju jättestarkt snabbt, inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket men inte långt ifrån så jag tror banne mig att ÄL är på gång snart :) Sååå taggad, haha.
     ååå spännande!! 
Svar på tråden BIM Februari 2022