BIM Februari 2022
Jag är 32 år och har BIM den 26/2. Jag har en 5 månaders bebis hemma och hoppas få syskon tät :)
Jag fick tillbaka min mens redan 2 månader efter förlossningen trots helammning då. Har haft ÄL regelbundet efter de.
Jag är 32 år och har BIM den 26/2. Jag har en 5 månaders bebis hemma och hoppas få syskon tät :)
Jag fick tillbaka min mens redan 2 månader efter förlossningen trots helammning då. Har haft ÄL regelbundet efter de.
Hej. Jag har inte skrivit nu på ett tag. Musten och peppen har gått lite ur mig. Avslutade min kur för uvi förra söndagen och kände mig bättre. Sen gick det två dagar och så kom det tillbaka. Så igår var jag på vårdcentralen igen och de misstänker att jag fått in bakterier även i slidan så nu har jag antibiotika igen som man tar i sprutor. känns som det varit lite mycket med missfall, uvi och nu detta så just nu känner jag bara för att ta en liten paus i bebisverkstaden tills min kropp känns okej igen.
iallafall så har jag bim idag eller imorgon. Inga tecken på varken graviditet eller mens förutom lite ömt på yttersidan av brösten. Tänker att jag inte testar mig förens jag gått någon dag över. Blir det inget denna månaden så tror jag vi hoppar över nästa månad för lite återhämtning.
hoppas det går bra för er andra
Hej!
Jag är 31 år och är på andra försöket med tredje barnet.
Har oregelbundna cykler men har haft lätt att bli gravid när jag väl haft äl tidigare. Orolig att det har ändrats nu med åldern haha..
Har BIM 27/2. Och är på äl +7 med negativt test imorse.
Har symtom som mycket väl kan vara något annat än graviditet..
- helt slut i kroppen och trötthet sedan äl +5
- märkliga drömmar jag minns när jag vaknar dom senaste 3 dagarna
- blev illamående av kaffedoft äl +5
Intresserad av era symtom? :)
Citera knappen funkar inte för mig nu..
Nu är jag på BIM -5 , har som svag "mensvärk" nedre ryggen och ibland "hugger" de till i ett par sekunder i livmodern. Ungefär såhär hade jag sist i slutet av min graviditet.
Detta kanske är tecken på att mensen är på väg (?) aldrig haft såhär förut, varken innan mens eller graviditet men man vet ju aldrig..
Börjar nästan tappa lite av hoppet igen.. jämnför så mycket med hur de var sist jag blev gravid , då kände jag verkligen ingenting, inga smärtor, känslor eller symtom alls. Men å andra sidan, det kan ju vara olika för samma person..
@önskarentrea: är på väg hem nu så har inte kunnat testa än (eller ja inget hindrar ju men har varit på besök 2 nätter så :'D)
Får se hur jag gör imorgon eller övermorgon. Tror dock att om jag testar så gör jag de i "smyg" utan att berätta för sambon då haha.
@minda: jag tycker jag kan se ett svagt sträck. Hur har de gått ? :)