• Önskarentrea

BIM Februari 2022

Det absolut starkaste äl-testet jag sett xD förhoppningsvis ger leder det till ett starkt och livskraftigt ägg!
  • Önskarentrea

Hej!

Jag är 31 år och är på andra försöket med tredje barnet.

Har oregelbundna cykler men har haft lätt att bli gravid när jag väl haft äl tidigare. Orolig att det har ändrats nu med åldern haha..

Har BIM 27/2. Och är på äl +7 med negativt test imorse.

Har symtom som mycket väl kan vara något annat än graviditet..

- helt slut i kroppen och trötthet sedan äl +5 
    - märkliga drömmar jag minns när jag vaknar dom senaste 3 dagarna
    - blev illamående av kaffedoft äl +5

Intresserad av era symtom? :)

• Önskarentrea
    Kvinna1989 skrev 2022-02-20 11:19:25 följande:
    Hej! :)

Jag är 32 (haha fick fundera ett tag hur gammal jag är :D )
    Har haft mens 3 gånger sedan min förlossning så man kan väll säga att de är vårt 4:e försök.

Jag har en liten bebis på 5 månader och vi vill gärna ha barn tät :) (fick tillbaka min mens jätte snabbt efter förlossningen och har varit regelbunden)
    Sist blev jag gravid på 3:e försöket.

Jag har BIM den 26/2 och har några syntom jag normalt inte har dvs:
    - Humörsväningar, ganska rejälä... de är helt nytt för mig
    - stickningar/ilningar nere i tjejmagen

Men inget annat. Sist jag blev gravid hade jag inga som alls symtom , så det känns lite klurigt. Detta kan självklart bero på något annat. :)
    Spännande!

Jag fick inte tillbaka mens förns 6mån efter min första föddes. Efter på tredje försöket plussade jag på hans ettårsdag :D så det är 1år och 8mån mellan dom.

Har du testat nåt ännu?
  • Önskarentrea
    Kvinna1989 skrev 2022-02-20 11:56:34 följande:
    Haha först var jag lite "besviken" att mensen kom tillbaka så tidigt, när vänner/bekanta har berättat att de tog ca 1 år innan dom fick tillbaka den :'D Jag helammade då när jag fick tillbaka mensen. (Delammade  när hon var ca 3 månader lite och nu  har jag slutat helt.)

Nej, har inte testat alls faktiskt.. Har endast ÄL test hemma, men kan tydligen synas på dom också(?).

Sist funkade inte "testa tidigt" test för mig alls, plussade "ordentligt" på BIM +2 , så är lite försiktig nu, men får se om jag kan hålla mig :D

Tänker du testa innan BIM.? :)
    Åh jag som fick kämpa för att få igen mensen xD sluta amma helt och tog nog munkpeppar och sådana kosttillskott för att äl skulle vakna till liv.

Mja som jag förstått det reagerar ältesterna på hcg med.

Jag har redan testat tre dagar i rad.......... xD negativa så klart, alldeles för tidigt men är galen och har accepterat det. Det var testa tidigt jag köpt på tradera så kanske är skittester, men kör på dom till BIM iaf.
  • Önskarentrea
    Kvinna1989 skrev 2022-02-20 13:46:29 följande:
    Men ja får se om jag klarar att hålla mig till BIM ;D
    Vi ska åka bort ett par dagar nu, så är ju iallafall närmare BIM när jag kommer hem. 

Egentligen bestämde vi att vi inte skulle "försöka" för mycket för nr 2 för att inte bli besvikna., men måste erkänna qtt det blivit att verkligen försöka nu för min del.. 
    Åhå bra där ;)

Hahaha ja det var vår plan med och jag sa tom händer det så här händer det. På eftermiddagen jag sagt det tog jag ett nästintill positivt ägglossningstest och sa NU ligger vi......... xD
  • Önskarentrea
    Kvinna1989 skrev 2022-02-22 16:42:48 följande:
    Ååå grattis! <3

Har du BIM nu?

Jag vet fortfarande inte om dessa "symtom" betyder att mens är på g eller gravid :D 
    Tack <3

Nej jag har BIM på söndag, är bara äl+9 idag, plussade redan svagt igår.

Hoppas på preggo!! Har du hållt dig undan testen? :D
Svar på tråden BIM Februari 2022