Fyrklöverns skrev 2022-03-22 20:36:57 följande:
Åh det är alltid lika jobbigt! Jag tycker att det hjälper när man har många timmar av sitt dygn planerat, typ mycket på jobbet, middag, fika, greja med något annat. Sen går jag in här nästan varje kväll och läser och kollar. Brukar också analysera min temp-kurva varje dag men vet inte om det hjälper eller tvärtom haha. Trots dessa åtgärder så går det segt alltså! Första veckan efter äl är värst men sen börjar nerförsbacken tycker jag.
Gud ja, testandet är en helt annan femma, där är jag svag. Det ger mig någon sort falsk kontrollkänsla.
Jag började på äl+8 nu tror jag, sen två dagars uppehåll och nu kunde jag inte ens hålla mig, tog ett test på kvällen då jag lyckats hålla kisset i typ 6h. Är på äl+10 idag. Tycker mig se ett väldigt svagt streck men kan lika gärna vara inbillning.
Har du precis ägglossat eller? När är bim? :)
Ja, den här tiden är verkligen värst, (Första veckan, som du säger). Är på ÄL+3. (BIM-9). Gav upp förut och beställde "testa tidigt" som jag aldrig ägnat mig åt innan. Bara att beställa det gjorde att jag kände lite ökad kontroll, så jag håller med om det du säger om testerna. Får se hur länge jag håller mig från att börja testa.
Åh, jag håller tummarna för att det är ett riktigt sträck och att det blir tydligare snart så att du kan veta säkert! När är BIM för dig?