Inlägg från: Kanelkringla |Visa alla inlägg
  • Kanelkringla

Vi som försöker bli gravida 2022

Hej! Jag och min sambo är på vårt tredje försök den här månaden! Har prickat in ägglossning varje månad men det har inte tagit sig ännu! har ägglossning nu så hoppas det blir tredje gången gillt! kul att följas åt <3

• Kanelkringla
    Anonym (Hanna) skrev 2022-01-26 11:07:03 följande:

Hej! Kul att de är så många som försöker detta året! Jag och min sambo har också börjat försöka denna månaden, slutade med mina minipiller i oktober och fick första mensen i december, har testat med ägglossningstickor hela månaden och fick ägglossning i lördags, och sedan i söndags har jag haft jätte ont i nedre delen av magen och in ryggen, denna typ av smärta har jag aldrig känt förut och den är konstant hela tiden, är alltså 4 dagar efter ägglossningsdagen och kunde inte hålla mig att testa igår och vet att de är tidigt att testa men ser ut som de är ett jätte litet streck är det bara jag som ser de ?

Hej! Jag ser ett svagt streck men kan man plussa fyra dagar efter ägglossning? Känns väldigt tidigt! testa igen när bim närmar sig så det inte är spökstreck. Håller tummarna <3
  • Kanelkringla
    Anonym (JÖ) skrev 2022-01-26 18:15:51 följande:

Hade önskat positivt graviditetstest och inte positivt covidtest ? har ägglossning runt helgen så hade tänkt ligga massor men nu blir det nog inte mycket med det haha, däckad dag tre. 

Åh fy krya på dig! Jag hade covid i nära anslutning till min äl men vi låg på ändå! men jag var symtomfri och mådde bra! Men vi får se om de blev något! Bim om en vecka Tungan ute
Svar på tråden Vi som försöker bli gravida 2022