• Nandez

Farmen 2022

I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2022
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-14 08:17:56 följande:
    Nej,de var väl kanske spända inför tinget.
    Fel personer i samma bord kan inte bli kul.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-14 19:41:48 följande:
    Och så ska Helen gnälla och hitta på ursäkter till att Prins valde henne.
    Hon verkar bitter.
    Helen är en bitter människa....Nu kommer hon att hämnas på Cissi, men jag hoppas verkligen om det blir så att Cissi ser till att slänga ut Helen.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-03-14 19:43:01 följande:
    Verkligen bra val. 
    Men det här gnället om hämnd, va fan handlar det om egentligen? Det är väl bara o ta att man blir vald liksom, det är ett spel. Vissa saker blir bara löjliga..
    Alla blir dem valda tills spelet är slut.....Men Helen är bara bitter och tror att hon inte ska väljas över huvud taget
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-14 19:52:47 följande:
    Lite vemodigt när djuren åker.
    Ja det blir ingen mjölk till frukostgröten och inget kött mer. Det är först när kon är ut ur båset som man saknar den. Skrattande
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-14 21:12:08 följande:
    Fel personer i samma bord kan inte bli kul.
    Nej,så är det ju absolut.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-14 21:15:03 följande:
    Helen är en bitter människa....Nu kommer hon att hämnas på Cissi, men jag hoppas verkligen om det blir så att Cissi ser till att slänga ut Helen.
    Ja,väljer hon Cissi så säger det en hel del om vem Helen är.
    Jag hoppas verkligen att Cissi slår ut henne,i så fall.
    Hon får ju chansen att välja kamp då också.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-14 21:19:40 följande:
    Ja det blir ingen mjölk till frukostgröten och inget kött mer. Det är först när kon är ut ur båset som man saknar den. Skrattande
    Ja,precis.
  • nomina

Var ifrån min man i 9 månader pga pandemin och fast i två olika länder, kan verkligen förstå längtan efter sin älskade. Blev helt tårögd nu! Så mycket känslor och så fint för dem att få sina nära och kära på besök Hjärta