Foliehattar o covid-19-vaccin
Finns det någon som är emot vaccinet som funderar på långtidsbiverkningar från genomgången covid-infektion? Vad händer i kroppen några år efter man haft covid?
Finns det någon som är emot vaccinet som funderar på långtidsbiverkningar från genomgången covid-infektion? Vad händer i kroppen några år efter man haft covid?
Tjernobyl skedde på 80-talet, ja. Navaljnis förgiftning skedde bara förra året. Och att läkare som talade om hur illa det var med antal covid-smittade i Ryssland råkade ramla ur något fönster och dog - det var också förra året. Krim var ganska nyligen. Stödet för vitryske diktatorn var också förra året. "Förbudet" för Rysslands grannländer att gå med i Nato var alldeles nyligen...... m.m.
Förresten så har jag inget mot Ryssland generellt. Det var inga problem på 90-talet, under Gorbatjov. Förutom Tjernobyl då.
Det där ni skriver om är off topic och ni ignorerar allt jag skrivit i tråden redan gällande det ni skriver. Alltså seriöst - läs era egna inlägg och kom sen och påstå att ni inte är hjärntvättade och kommer med uttalande som ni inte kan backa upp med fakta? Vad gällande detta vaccin (on topic) har de inte varit transparenta i?
Har aldrig påstått att det är demokratiska länder eller att jag sympatiserar med Nordkorea. Lyssna på er själva.
Att jag skulle ha en intressant arbetsgivare pga att jag tror att sputnik kan vara ett bra vaccin, är ni seriösa?
Kan inte svara på varför det är låg vsccinstiknsgrad i Ryssland (inte kollat faktiskt) men kanske är de skeptiska precis som här och i stora delar av världen? Av precis samma anledningar? Finland och Sverige har ju funderat på att köpa in det och Ungern och san marino har redan gjort det. Det används i många delar av världen med framgång så.. likadant med kinesiska vaccin.