Hur slickar man bäst?
Detta är ett knepigt svar, men mitt råd är att utforska detta i din takt på det sätt du känner dig bekväm med. Det ska vara njutbart för dig också!
Börja med att fråga dig själv om du verkligen vill slicka, och inte enbart vill göra det för att hon ber dig. Om du kommer fram till att du vill, ta det därifrån och låt din egen lust i kombination med hennes respons, leda dig. Känns det tryggt kan du börja på insida lår. Ljumskarna. Kanske be henne styra dig genom att ta hennes händer och lägga dem på ditt huvud? Göra det till en gemensam upptäcksfärd! Får du feeling? Använd fingrar. Om du tycker det känns spännande, testa följa hennes veck med tungan. Utforska. Ge det tid.
Och viktigast (enligt mig) - jaga inte orgasm! Stressa inte om du märker att det inte går för henne, utan ge henne bara tid att njuta utan krav på att komma. Och fråga inte efteråt om det var skönt. Är du lyhörd lär du märka om hon uppskattar era gemensamma äventyr!
(Bara en viktig sak att tänka på, och det är utifrån mig själv, det också - har du skägg se till att du inte pressar ansiktet och gnuggar hårt mot henne. Skötet är känsligt och klitoris i synnerhet. Skägg kan tendera att göra ont om det gnuggas på samma ställe!)
Lycka till!