Inlägg från: Anonym (Neeej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Neeej)

Hur slickar man bäst?

Ocdmänniska skrev 2022-01-08 11:28:18 följande:

Du får prova dig fram lite! Sen fråga hon vad som hon tycker är skönt. Oftast är sånt individuellt vad man gillar, men rekommenderar att ge mycket uppmärksamhet till hennes klitorist, är du osäker var det ligger så kan du snabbt googla på det. Det är där som tjejer oftast behöver stimulans för att kunna komma och ha det skönt.

Nej att koncentrera sig på klitoris är inte DET rätta. Tydligen tror ni män det för det är ett himla fokus på den och inte resten.

Låt kvinnorna svara och skippa mansplaining Tack.

För övrigt kommer inte alla bara för att de blir slickade. Det är väldigt mycket press på en som aldrig slickat att tjejen dessutom ska komma av det han gör!

Press på tjejen också att komma av att en nybörjare slickar.
  • Anonym (Neeej)
    Anonym (Usch) skrev 2022-01-08 15:04:20 följande:

Usch, vad äckligt att slicka någons könsorgan. Blääää.

Skulle aldrig falla mig in, gör det aldrig på min kvinna.

Hon tycker samma, så det är kanon.

Anmäld
  • Anonym (Neeej)
    Anonym (wtf) skrev 2022-01-08 15:39:54 följande:

Va? Tjejen vill att han ska ge henne oralsex, var annars ska han slicka? Blir galen om killen är och slickar runt. VIll bara att han ska hitta klitoris för helvete och hålla sig sig där. Vill absolut inte bli slickad runt omkring. När det börjar byggas upp och kännas härligt är det sista man vill att han slutar slicka klitoris. Att man inte ska ge sig direkt på är en annan sak, men användaren skrev att fokusera på klitoris och jag instämmer verkligen helhjärtat.

Så vill DU ha det.
  • Anonym (Neeej)
    Doc H skrev 2022-01-08 17:09:10 följande:

Lite min "taktik" med

Mycket Kyssar och smek

Jobbar sig ner, hals, nacke kysstes och nafsar. Retas lite, kyss axlar och bröst, men inte bröstvårtor (retas)

Kyss magen (där märker man om hon inte vill ha oralsex om hon stoppar dig när du kysser nederdelen av magen)

Svep liksom ner mot låren, kyss insidan av låren och när du väl når fram till vulvan så börja med din mun, tungan kan bli för intensivt

Sen är det bara att börja kyssa

Sära lagom på benen, kanske lägga hennes rumpa på en kudde så hon kommer upp lite,

"öppna" henne. Kommer hon upp så och kommer isär och upp med benen så kommer klittan att ligga "fritt"

Skriv alfabetet med tungan över hela hennes fitta, sug på hennes läppar och klitta

Vissa kvinnor vill ha fingrar i sig

Se hur hon reagerar, kommunicera, var lyhörd.

Var lekfull

Lite överkurs, lek med hennes bröst med den fria handen?

Jättebra tips förutom alfabetet....har inte hört en kvinna tipsa om det.

Det är nog mer en skröna....
  • Anonym (Neeej)
    Doc H skrev 2022-01-08 17:26:45 följande:

Tack

Ingen som klagar på tungarbetet

Men improviserar mer än alfabet, mer att man inte ska köra sig trött på klittan.

Hela fittan är känslig, mer eller mindre

Ja det håller jag med om till 100 %
Svar på tråden Hur slickar man bäst?