Har ni varit med om något övernaturligt i erat hem?
Har ni varit med om något som vissa skulle kalla för övernaturligt eller oförklarligt i erat hem?
Har ni varit med om något som vissa skulle kalla för övernaturligt eller oförklarligt i erat hem?
Jag var med om att en man med helt förvridet ansikte skrek mig i huvudet när jag låg i sängen i en lägenhet jag bodde i för många år sedan. Sjukt obehagligt och jag kände mig ofta iakttagen når jag bodde där. Det var oerhört obehagligt!
Jag har hört granntjejen stöna "Gud".
Jag har haft många hörseldrömmar hemma och en sorts manlig energi har känts av i delar av lägenheten, där jag alltid varit lite rädd. Men de senaste 5 kanske 10 åren, är det borta! Men de första 8-10 åren jag bodde här hände det mkt.
Vilken rolig tråd! Hoppas fler svarar utan att vara ironiska och dryga.
Jag var med om att en man med helt förvridet ansikte skrek mig i huvudet när jag låg i sängen i en lägenhet jag bodde i för många år sedan. Sjukt obehagligt och jag kände mig ofta iakttagen når jag bodde där. Det var oerhört obehagligt!
Jag hittade ett schampo som jag inte har köpt.Bor ensam och har inte haft gäster.
Vet en person som trott det varit andra i lägenheten, hörde röster osv. Visade sig sedan att personen hade schizofreni.
Min tanke var inte att citera kexsmula förövrigt
Nej ingenting, jag tror inte på sånt heller, kanske därför.