Anonym (n) skrev 2022-01-11 06:08:13 följande:
Tack vad snällt! Är så jobbigt att inte ha någon att prata med om det här. Jag har fått en tid men först i nästa vecka.. Vill bara att tiden ska gå. Är fortfarande inställd på missfall, tycker jag liksom inte har så många symptom och vissa symptom kan man ju inbilla sig eller bero på annat. Mina bröst är bara lite ömma, inget jag tänker på, molande värken känner jag bara av lite ibland(den var värre då jag skulle haft min mens men hade absolut inte ont eller så), har lite yrsel och halsbränna. Halsbränna kan man ju få normalt men yrseln vet jag inte vad den beror på.
Hur är det med dig? Mår du ok?
Förstår att du vill att tiden ska gå fort nu. Styrke-kramar till dig och jag håller tummen för dig. Uppdatera gärna hur det går, om du vill såklart.
Ja det där med symtom är en hel djungel att förstå sig på. Kroppen kan verkligen göra en knäpp ibland.
Jodå jag mår bra, har hunnit smälta någorlunda att det blev så här den här gången - haft ett otroligt stöd av min man - gråtit o kramats. Nu ger vi oss på att försöka igen och hoppas att det tar sig och vill stanna kvar.