Mummy Shark skrev 2022-07-21 17:29:54 följande:
Klarar tydligen inte av att citera? ????
Men Kronärtskocka - vi gör på IVF Riga. Rekommenderas INTE!!! De hittar konstant på nya kostnader (trots att vi flera gånger stämt av och allt ska vara inkluderat), nya tester och nya mediciner (trots att vi där också stämt av flera gånger) och personalen på kliniken är så otrevlig att de förmodligen borde anmälas.
Alldeles oavsett det så har jag nu ett embryo i magen ???? och jag känner redan lite annorlunda än när jag ställde min förra fråga. Jag tror precis som du säger att när det är en riktig liten bebis så kommer jag att känna vad jag ska.
Har läst i de andra trådarna men valde denna då jag också ville ha kontakt med någon som man kanske kan följas åt med ???? Om allt går vägen har jag BF i april. ???? Någon mer i närhete?
Välkommen! Stort lycka till med ruvandet!
Låter inte som en trevlig klinik. Det här med många mediciner känner jag dock igen, tror många kliniker utomlands har mycket mer än i Sverige. Det känns som att de medicinerar för säkerhets skull mot olika saker, särskilt om man inte lyckas första gången, och der kan ju vara bra också tänker jag.
Kliniken jag gör ED hos i Tjeckien medicinerar inte så mycket, men jag tänker lägga till immundämpande till mitt nästa försök i fall det var därför det släppte sist.
Jag har planerad insättning i augusti så BF skulle vara i april i så fall. (Med mina två missfall vecka 11 med testade egna embryon vågar jag dock inte tänka så långt).