Äggdonation 2022
Hej alla! på måndag är det dags för oss att sätta in vår flinga och är så nervös. Snälla håll tummarna för oss att det går vägen denna gång efter en rad tidiga mf
Hej alla! på måndag är det dags för oss att sätta in vår flinga och är så nervös. Snälla håll tummarna för oss att det går vägen denna gång efter en rad tidiga mf
Jag är officiellt en ruvare och dag 1 är här och letar symtom, tidigt jag vet Hur har ni alla andra känt under dessa dagar fram till test? Har Ni känt något?
Idag hade vi ul men det fanns ingen hjärtaktivitet. så otroligt sorligt och tungt. Läkaren sa att fostret var nästan på dagen så stor som den borde vara så det kan ha stannat upp för bara någon dag sedan eller till och med bara timmar innan.
Just nu känner jag mig rätt härdad i livet med tredje missfallet i vecka 9, känns grymt och än har jag inte fått fram en tår. Men det kommer väl när chocken har lagt sig.
Vi har några flingor i frysen tack och lov så när kroppen är redo försöker vi igen.
Tänk vad vi alla kämpar!
Spökstreck ska det stå och inte solkatten
Åh va kul! Grattis!!
Nu är bilderna väldigt suddiga men vill säga att mina såg lika ut. Tyckte att det tog långtid innan strecken på just dom där tunna stickorna gav utslag. Tog ett clearblue för att vara på säkra sidan och dom gav ett mycket starkare plus. När har du restdag?
Ja, den ökar hela tiden. Såg ofta inte jätte stor skillnad dag till dag men om jag jämförde stickorna från varannan dag så kunde man se en ökning. Men tyckte att det tog ganska långtid med just dom billigare stickorna.
Hoppas att det är ett streck även på måndag! Håller tummarna!!
Dagen före testdag!
Så spännande! Håller tummarna för dig!
Tog du ett nytt test idag?
Hur mår Ni alla här inne och hur går det för Er
@Bilbo79
@TaleOfbrokenEggs
@Linn0304
@UlrikaoPatrick
@Tekannans
@Z2020
I fredags fick jag en liten blödning, färskt blod, det var inte mycket men det var ???? och nu är jag rädd, så rädd efter vårt förra MA! I torsdags visade stickan att jag var gravid 2-3 och i morse visade stickan starkt plus och den hade slagit om till 3+, vad tror Ni? ???????????? Vi längtar efter dig ????
Idag fick vi se ett pickande