Bilbo79 skrev 2022-01-17 07:30:42 följande:
Jag känner helt igen mig :) Dessutom har jag troligen Corona så sitter i karantän (sambon bekräftad Covid, jag inväntar provsvar). Ännu svårare att få tiden att gå när en inte ens får lämna lägenheten?
Nu är jag ju en sådan som testar tidigt - det är väl mitt kontrollbehov antar jag. Även om jag flera gånger fått se strecket bli svagare känns det på något sätt bra att veta att embryot fäst de gångerna och sedan släppt. Men där är vi alla olika, och jag förstår verkligen de som väntar med att testa tills resultatet är mer säkert.
Linn0304 skrev 2022-01-16 23:09:43 följande:
Hej, jag hoppar gärna in i denna tråd. Jag och min sambo har försökt i två år utan resultat. Två avbrutna IVF behandlingar då jag svarade för dåligt på stimuleringen. Nu har vi äntligen fått en matchning på äggdonation! Donatorn lämnar ägg redan på tisdag! Spänd och förväntansfull på samma gång. Håller tummarna för äggen utvecklas som dom ska. ????
Välkommen Linn, så spännande! Vilken klinik går du på?
Nej men vad tråkigt med coronan. Vad drygt att åka på det just nu! Hoppas att du inte känner dig sjuk och att det är negativt för din del. Du har nog att bekymra dig över. Så typiskt med positiva corona tester hit och dit, ge oss positivs gravidtester istället
Jag kommer inte testa innan utsatt dag, det är för tung när det är negativt så jag orkar bara ta det en gång. Hittills har jag fått sjukskriva mig varje gång jag tagit ett test för att det är negativt för tårarna bara sprutar. Den första halvtimman går bra så börjar jag jobba men sen börjar det rinna och så kan jag inte sluta. Men dagen efter brukar jag har samlat mig så att jag kan arbeta igen.
Har du testat än? eller när kan du tidigast testa?