Vilket kön njuter generellt mest av sex?
Män givetvis. 99,9 % av alla män får orgasm, de flesta kvinnor får inte det.
Män givetvis. 99,9 % av alla män får orgasm, de flesta kvinnor får inte det.
Man här.
Kvinnor lär njuta mest, när man ser dem få flera orgasmer i rad så blir man riktigt avundsjuk?.
Kvinnor har såklart rätt att få klaga som männen får eller de personer som blir helt utan sex.
Tillägg.
Men tycker du kvinnor ska stanna kvar i sängen så männen får flera orgasmer?
Nej, det stämmer inte. Majoriteten kvinnor fejkar absolut inte - kanske de som ligger med dig men inte generellt. Jag får alltid orgasm, oftast flera och stönar för att det är skönt - inte för någon annans skull. Jag stönar även när jag onanerar för den delen.
Är definitivt inte man för hundrade gången hen. Förstår inte hur det kan vara så svårt att ta in att kvinnor faktiskt gillar sex även om inte du gör det. Majoriteten kvinnor får orgasm- det finns massor av studier och undersökningar om det om man är intresserad
De flesta kvinnor får definitivt orgasm - kolla någon av alla studier. De får dock sällan orgasm av enbart penetrering men det innebär inte att de inte får orgasm alls. De behöver extra klitorisstimulans men orgasm går de. Att kvinnor har fejkat enstaka ggr innebär inte att de gör det regelbundet - står också i studier. Jag är fortfarande kvinna, har fått orgasm under hela mitt sexuella liv - med klitorisstimulans- och tycker fortfarande det är extremt löjligt att inte vilja ta in att de flesta kvinnor faktiskt njuter av sex.