AndreaBD skrev 2022-01-06 10:01:50 följande:
Jo, jag känner också igen det. Även i forum, chatt och sånt använde vi det. Och när du säger det så har jag också ett svagt minne av ROLF. Jag kanske glömde det nästan.
Jag är ingen expert på det, men min förståelse av ordet mensrubbningar är att det är mer oregelbunden mens. Teoretiskt kan det naturligt också vara skillnader på kvantitet. Men som sagt, en kvinnans menscykel är ganska "lättrubbad" ändå. Oftast ganska tillfälligt.
Vi får invänta vad de sen berättar mer detaljerat då om denna biverkningen då.
EpicF skrev 2022-01-06 10:02:06 följande:
Nej, nej, nej, det behöver absolut inte vara lätt att få oregelbunden mens. Knappt några kvinnor får det av att vara lite orolig.
Hur får man hybrisen att tala för alla kvinnors mens, för alla vet att det du försöker påstå är inte sant ens i närheten för alla kvinnor.
Riklig mens är inget att oroa sig över, och om detta är det enda.
Och rikligt är det enda vi har här om vaccinens biverkning på vissa.
Försök passeras det hindret förs, för det är först då vi kan börja tala om det är bra, dåligt eller spelar ingen större roll än ett omak.
Nu vet jag dock redan att du aldrig komemr klara av att göra detta idag utan att börja prata om annat irrelevant.
EpicF skrev 2022-01-06 10:04:59 följande:
Har du på något sätt missat igen att mensrubbning är långt ifrån riklig mens. Man har inte vara riklig mens att gå på. Det är något duxjar fått för dig för att du fortfarande tror att mensrubbningar innebär riklig mens.
Rikligt är det enda som finns idag, prata om annat är inte dig till hjälp alls
Och varför du vill prata om andra sjukdomar, det är en konstigt gåta, och en till som vi aldrig få svar på som på med vattkoppor.
Återkom när du har nått nytt att säga om just denna, prata om andra sjukdomar, så blir det bara jaha, och?
EpicF skrev 2022-01-06 10:55:54 följande:
Inte som sövd med slang i halsen.
Det du nu pratar om saknar helt betydelse för allt som disktuerades där, det enda du gör är att bekräftar att jag har rätt igen.
Anonym (Qq) skrev 2022-01-06 11:40:12 följande:
Men nu verkar det vara ganska grova rubbningar vi läser om. Tex vuxna kvinnor som slutade ha mens för flera år sedan som fått rikliga mensflöden. Det låter skrämmande
Ja, det låter skrämmande att de kanske är fertila igen.
Anonym (Idiotförklarar antivaxxrörelsen) skrev 2022-01-06 11:40:34 följande:
Det var liksom min poäng, att se någon rulla omkring på ett skrattande golv!
Din elaking