• EpicF

Varför tar ni inte vaccinet?

klyban skrev 2022-01-05 19:39:39 följande:

HAHAHA, en polare sade precis han varit vaccinerat sig, och kanylen fastna i armen

Och det bliv väldigt komiskt sade h*n ,först gången det hade skett tydligen för denna individ och h*n var typ 60år.

Och sade sig aldrig varit med om det ens, någon annan som har och då jobbar inom vården och ger injektioner regelbundet.

Få se om de lyckas med detta på mig också när jag får min

Det kan hända. Inte speciellt vanligt dock. Har dock varit med om det en gång, då vid influensavaccinring. Inte jag som satte vaccinet utan en kollega.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 19:39:39 följande:

Få se om de lyckas med detta på mig också när jag får min

Så du är en hycklare och inte ens fullvaccinerad... intressant. Själv fick jag tredje dosen strax innan jul.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 19:52:04 följande:

Procentsats, redan glömt?

Återkom när du har nått sakligt mer än bara riklig mens.

Ok. Du vet inte att man smittar även blad fullvaccinerade och trippelvaccinerade. Du tror därför att vaccinpass minskar smittspridningen.

Du förstår inte heller vad mensrubbningar innebär utan tror att det enbart är att man har rikligt med mens. Här kan du läsa på om vad mensrubbningar är www.mindoktor.se/halsa-sjukdomar/menstruationsrubbning/

Och här är en studie om att covid-viruset kan ge mensrubbningar www.rbmojournal.com/article/S1472-6483(20)30525-3/fulltext

Runt 5000 kvinnor har rapporterar in att de fått mensrubbningar efter vaccineringen av covid-19.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 20:08:04 följande:

Studierna kan du aldrig ducka för, de berättar redan nått.

Det är inte mitt påstående, utan vad de olika studierna berättar.

Vill du styrka 65-90% på Alpha, så vet du vart du ska gå om du vet hur man hittar forskning, men det nog du aldrig pysslat med innan.

Så visa till studierna då. Kan väl inte vara så jävla svårt.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 20:13:09 följande:

Procentsatsen är komplicerad, då vi har ett helt gäng mutationer, och ett helt gäng av vaccin, och några uppdaterade.

Procentsatsen är svar på din fråga, den säger varken noll eller hundra, men kanske du inte visste om detta efter tusentals upprepningar

Jag är medveten om riklig mens efter vaccinering, varför du pratar om det är en gåta.

Vad vill du ha sagt med studien mer än riklig mens?

Mensrubbning innebär inte enbart riklig mens. Det hade du förstått om du hade läst ena länken jag länkade till, den som förklarade vad mensrubbning innebär.

Hade läst artikeln hade du också förstått det. Men det gjorde du inte.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 20:15:49 följande:

Det är ditt arbete om du vill, du vet om vilka vaccin och vilka studier det handlar om, jag gör inte ditt arbete.

Och jag kör även din källhantering du lärt mig enligt tidigare erfarenhet.

Det är inte litt jobb att leta fram din källa som stödjer ditt påstående. Det är ditt jobb.

Min källhantering? Hade du gjort det så hade vi inte ens diskuterar det här.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 20:08:04 följande:

Kommer det ta lång tid innan vi får reda på detta sakligt också?

Varför är det så svårt för dig att respektera de som inte vill ta vaccinet? Varför måste de komma med enligt dig sakliga argument för att de inte vill ta det?

Du får bara acceptera att vi alla är olika och att endel inte vill ta vaccinet, utan att du ska ifrågasätta det.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 20:35:25 följande:

Jag är bara intresserad av COVID-19 vaccin och det om mensen där.

Och vad i denna studie är det som berättar det du vill?

Så det summa är varför du inte berättar det är detta, detta och detta, nu började istället diskutera andra orsaker till mensrubbningar som även innebär utebliven mens.

Och då blir det missvisande för COVID-19 biverkningen, medvetet?

Du säger dig sitta med svaren, men sen inte ger dom.

Och jag säger varken bu eller bä, och varför gör jag detta tror du?

Jo, för vi inte ens vet svaret än till varför de fått en riklig mens fysikaliskt och vad dessa kan vara mer än riklig mens.

Jag inser att det inte finns nått än som kan berätta vad som är vad här, och vi får vackert vänta.

Men detta vill du förekomma det är inte så vetenskapligt eller hur?

Du vet redan vilka vaccin det finns, logiken dikterar att du tittar där.

Ja, du lärde mig källhantering innan, nu följer jag den.

Studien om vaccinet mot covid-19 och mensrubbningar (observera; mensrubbningar och inte riklig mens) pågår just nu i Norge.

Nej, du följer inte min källhantering. Det har du aldrig gjort.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 20:35:25 följande:

Jag är bara intresserad av COVID-19 vaccin och det om mensen där.

Och vad i denna studie är det som berättar det du vill?

Så det summa är varför du inte berättar det är detta, detta och detta, nu började istället diskutera andra orsaker till mensrubbningar som även innebär utebliven mens.

Och då blir det missvisande för COVID-19 biverkningen, medvetet?

Du säger dig sitta med svaren, men sen inte ger dom.

Och jag säger varken bu eller bä, och varför gör jag detta tror du?

Jo, för vi inte ens vet svaret än till varför de fått en riklig mens fysikaliskt och vad dessa kan vara mer än riklig mens.

Jag inser att det inte finns nått än som kan berätta vad som är vad här, och vi får vackert vänta.

Men detta vill du förekomma det är inte så vetenskapligt eller hur?

Du vet redan vilka vaccin det finns, logiken dikterar att du tittar där.

Ja, du lärde mig källhantering innan, nu följer jag den.

Studien om covid-19 vaccin och mensrubbningar (observera, MENSRUBBNINGAR! Inte "riklig mens") pågår just nu i grannlandet.

Nej, min källhantering följer du inte. Och det har du aldrig gjort.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-05 20:45:46 följande:

Jag pratar om saklighet om denna propaganda myndigheter har.

Jag väntar på detta fortfarande ser jag.

Vaccinen är frivilliga, och saklighet pratades om där, utan den säger man inget om "propagandan" som skulle ha existerat.

Hans åsikt om varför han inte vill ta vaccinet. Och det är inget han varken behöver förklara för dig eller försvara sig.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?