• EpicF

Varför tar ni inte vaccinet?

klyban skrev 2023-06-23 18:05:19 följande:

Desinformation är inte yttrandefrihet, utan det är att ljuga och ljuga funkar inte i ett samhälle där man har en pandemi.

Sök själv, är helt ointresserad att hjälpa dig med det.

EpicF skrev 2023-06-23 17:52:46 följande:

Klyban: Det du ska läsa är inläggen men ser klarar du uppenbarligen inte av. 

Läsa vad?
    Undrar du bara har osakliga oneliners i evigheter.

Har experterna fel menar du, om vad och vad för saklighet och beprövad erfarenhet har du då och med nya virus och nya vaccin som vi sett så många ggr.

Det är lugnt gumman, vi alla vet du har ingen saklighet....., och att den aldrig kommer.

Läsa mina inlägg. Men tyvärr så är det något du bevisat om och om igen att du inte klarar. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-23 18:05:19 följande:

Desinformation är inte yttrandefrihet, utan det är att ljuga och ljuga funkar inte i ett samhälle där man har en pandemi.

Sök själv, är helt ointresserad att hjälpa dig med det.

EpicF skrev 2023-06-23 17:52:46 följande:

Klyban: Det du ska läsa är inläggen men ser klarar du uppenbarligen inte av. 

Läsa vad?
    Undrar du bara har osakliga oneliners i evigheter.

Har experterna fel menar du, om vad och vad för saklighet och beprövad erfarenhet har du då och med nya virus och nya vaccin som vi sett så många ggr.

Det är lugnt gumman, vi alla vet du har ingen saklighet....., och att den aldrig kommer.

Läsa mina inlägg. Men tyvärr så är det något du bevisat om och om igen att du inte klarar. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-23 19:39:04 följande:

Och samma fråga kommer nu 50:e gången, läsa vad och som berättar nått vad experterna säger och att de har fel och som är sakligt och i berövad erfarenhet?

Så testa mig Solig

Klarar jag läsa din saklighet som berättar att experterna inte har rätt enligt dig?
    Eller en osaklig oneliner igen?
    Låt mig gissa vad som kommer = oneliner och ingen ens vet vad som ska läsas?.....

Är du trög? Du ska läsa mina inlägg. Dvs det jsg har skrivit i tråden. 
  • EpicF
    Sk007 skrev 2023-06-23 23:08:29 följande:
    Hur menar du att det ska gå till?
    Skrattande
    ?
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-24 12:11:50 följande:

Är jag trög och när jag frågar vilket inlägg skulle det vara jag ska läsa?
    För alla dessa osakliga oneliners står ju det ingenting i.

Det är lugnt, jag förstår du inte har nått inlägg som ska läsa som berättar något om experterna och att de skulle ha fel på nått sätt.

Sk007 skrev 2023-06-23 23:08:29 följande:
    Hur menar du att det ska gå till?
    Skrattande

Mmm, frågar mig det samma och med tanke på det är bara oneliners som användaren ger oss.

Kanske i nästa inlägg kommer det? :no:

Oops fick rätt direkt IGEN.

Så vad är det vi ska läsa som handlar om experterna och deras slutsats om nya virus och nya vaccin och den beprövade erfarenhet de har?

Ja, eftersom jag förtydliga dig att det gäller alla inläggen. 

Rätt? Hittills har du inte haft ett enda rätt. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-24 12:47:34 följande:

Läsa vad för inlägg, det är ju bara osakliga oneliners i dom.
    Det är mycket berättade att du inte kommer till skott.

Är jag en expert och när jag refererar TILL experter?
    Du börjar sjunka väldigt lågt i att undvika diskutera nu.

Menar du att experterna då har rätt....?

Alla inlägg. Dvs alla inlägg från början till slut. 

Om experterna har "rätt", dvs att deras hypotes stämmer, vet vi först när alla långtidsstudier är färdiga. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-24 16:51:01 följande:

Experterna säger detta med fakta, saklighet och beprövad erfarenhet och experterna har rätt.
    Eller är du av en annan åsikt och vad baserar sig denna åsikt på och vad för beprövad erfarenhet?

Och läsa vad, alla dina oneliners, vad ska den osaklighet ge oss?
    Det intressanta är att du skriver ingen saklighet som säger emot experterna.
    Så har experterna fel, vad är då fel menar du då?

Det är intressant att du inte är saklig om vad som är fel, för det är inget nytt med nya virus, nya vaccin och långtidsstudier som berättar de har rätt.
    Och det är en rätt makalös sak att påstå en substans som varit är ur kroppen ska ge skada, kan du förklara hur nått kan göra skada och inte ens närvarande i kroppen längre?

För inte ett enda av dina inlägg förklarar detta Solig

Fortfarande så förstår du inte... 
  • EpicF
    Polyrytm skrev 2023-06-24 22:44:08 följande:
    Vad sägs om att ignorera svamlaren så blir nog tråden mer intressant för både skribenter och läsare? 
    Ja  det hade jag kunnat göra men är så förbannat kul att diskutera med klyban
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-25 00:04:27 följande:

Ja, där vi rörande överens om, och var dag är min dag och nästa är än mer rolig.
    Dock är inte saklighet och beprövad erfarenhet roligt, utan det berättar något.

Så vad berättar du som säger experterna har fel?

Polyrytm skrev 2023-06-24 22:44:08 följande:
    Vad sägs om att ignorera svamlaren så blir nog tråden mer intressant för både skribenter och läsare? 

Vad är svammel?

Jag menar, du glömde av det viktigaste för ditt "argument". Solig

Fanns det inget argument ens?

Förstå vad?
    Oneliners berättar inget!
    Har experter fel och varför och som baserar sig på saklighet och berövad erfarenhet?

Du förstår absolut ingenting. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-25 22:31:40 följande:

Onliners? 

Nej, det handlar om att DU inte först någonting. 
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?