EpicF skrev 2023-06-08 08:59:05 följande:
Här berättar du igen att du glömt att läsa inläggen.
När ska du komma ihåg att läsa inläggen innan du citerar? Är absolut ingen vits att citerar om du inte först läser inläggen! Förstår du inte det?!
Och någon vattkoppdiskution har aldrig existerat indenna tråden. Hur kan du ha missat det?!
Länken till där Dennis Carroll påstår det du påstår han säger, när kommer den? Kanske i nästa inlägg tillsammans med saklighet?
Nja, några R0-tal på vattkoppor har vi enligt dig aldrig vetat. Så varför du drar upp det igen är en gåta. Du motsäger dig själv igen.
Det har inte funnits nått att läsa i dina inlägg som är sakligt på evigheter.
Vattkoppor är pinsamt för dig, då allt annat än saklighet användes av dig där
DU kräver källor, men börja du ge saklighet och källor på att dina påståenden om magiska skador ska uppstå 10år 1 sekund senare.
Efter det kan vi prata, och det är du som lärt mig detta och att du vägrar ge källor.
What goes around, comes around, så upp till bevis, för kräva kräva och åter kräva och utan prestera själv, nope, kommer aldrig ske.
Sagt detta till dig typ 50ggr nu och ändå förstår du inte detta att du får prestera först
Och jag sakligt återgett tesen, det jag inte gjort är att gett dig källan, hur kan du missat det?
Trodde du skulle vara saklig
När och ett riktigt ämne, du vet som dessa magiska skador om 10år och 1 sekund....
Vi vet vad R0-talet är när de flesta är smittade, och det var x10 mot COVID-19 vid tillfället.
Och om du hade följt sakligheten, så hade du också kommit ihåg att vad jag sade om viruset hade varit helt nytt och börjat smitta, och hur jag tror R0-talet säkert hade seglat upp till R0-tal på 100.
Det enda du berättar är att du tar bort det som inte passar för dig, och för sen det nonsens påstående som kommer efter.
För seru, hade du varit saklig och läst saklighet, så hade du aldrig skrivet ett så stort fel om vad jag sade.
Så det du tror är motsägelse, är i själva verket en saklighet, ett där vi redan visste R0-talet på vattkoppor och hur detta var x10 mot COVID-19 vid tillfället och detta R0-tal är baserat på med ett existerande virus i populationen och en immunitet på stora delar av populationen, mitt exempel när jag säger vi kan itne veta R0-talet, ja, det är om det kom som COVID-19.
En motsägelse hade det varit om jag hade påstått R0-talet som är uppskattat nu och sen säga vi vet inte R0-talet.
Dock hjälper detta dig inte, av flera orsaker, en är att R0-talet i mitt exempel och som jag sade, det hade inneburit att R0-talet hade varig GIGANTISKT större än COVID-19.
Så hur du än vrider och vänder på dig med dom R0-talen, så berättade du att du aldrig läste källor då och vägrade vara saklig, som nu.
Och en infektionsläkare är också såpass kunnig att den förstår corona virus inte är smittsammare än COVID-19.
Så nu har jag gett saklighet, saklighet och åter saklighet, undrar om ens kommer för dig någonsin, för det var du som ville ha saklighet, så vart är den.
Verkar som du inbillar dig saklighet har givits, vart?
Men trycker man endast användaren, så ser man inget sånt alls, kanske du använt annat konto och skrivit saklighet, men, hmmm, det är bara du som skriver, så fallera för dig med.
Hur ska länge ska vi vänta på något du sade dig vilja ha?