Varför tar ni inte vaccinet?
Vore kul att bevittna.
Jo, det vore kul. Men Rolf istället - det är också kul.
Hehe, jag menar egentligen ROFL, men detta med ROLF uppkom för 20år sedan med CS/MOHAA.
Och började som att man skulle du vet visa sin uppskattning och berätta man tyckte nått var kul när man spelade.
Och då skulle man skriva fort som faan ibland, och när jag skriver alldeles för fort, så blir det så, även än idag och syns om jag slarvar mycket med kolla över inläggen.
Sen fort satte det med CS, COD, CS:Source och nu idag CS:GO, och bara blivit som en egen rolig grej.
Men sen läste jag detta...
...så blev det roligt på riktigt istället, detta var bara för roligt, och hur kan man missat denna i 20år.
Ett problem bara, det är bara jag som kommer förstå ändå i spelen :/
Men har gjort min dag roligare helt klart, synd bara att jag går och sover nu ;)
Priceless och tack :D
Det är ett hopplöst jobb att få epic svara på nått överhuvudtaget, men har du sett nått djupare och andra problem än riklig mens?
För frågan är viktig att utreda, och även sätta press på läkemedelstillverkarna att inkludera kvinnors reproduktionssystemet i studierna och kolla upp om nått sker där, som nu och man kunde fångat upp och analysera det bra mycket tidigare än vad som nu skedde.
Rädd udda att när man bara har riklig mens att gå på, så blandar epic in andra sjukdomar blint och utan stöd för det.
Sure, det kan bli nått där med, men vetenskapen är ju inte där än som jag förstår det.
Så har du nått mer än riklig mens för vissa kvinnor?
Dessa antivaccers de skriver tokiga saker mest hela tiden, och när de är avslöjade så hoppar dom till nästa näckros som sjunker den med.
Det är verkligen inte normalt med mensrubbningar?visst att mensen kan komma sent eller tidigt 1-2 dagar, men en frisk normal kropp brukar ha en jämn cykel