EpicF skrev 2023-05-20 16:07:29 följande:
Nej, du har inte gett mig någon källa till det du påstår att Dennis Carroll säger.
Enda jag får upp av att googla Dennis Carroll och 4500 är det du har skrivit på flaschback och familjeliv samt siffran 4500 som i antalet covid smittade under 2020.
Så visa mig var han säger detta.
Triggar mig? Nej, inget av det du säger har någonsin triggat mig.
Jodå, finns massa saker som är mer intressant än Dennis Carroll och virus. Visste du inte?
Nej, vi kommer aldrig kunna skapa 100% vaccin och läkemedel eftersom både virus och bakterier muterar, dvs ändrar sig och blir immun mot de vacciner och läkemedel vi har framställt. Se bara på antibiotikaresisten. Eller du kanske har missat det? 🤔????
Du får ta del av Dennis Carrolls arbete, så slipper du prata om mig.
SAMTIDIGT du lär dig nått, detta är pinsamt att du inte gör fast jag gett dig källan.
Och ja, det är vad Dennis Carroll säger och att har man alla dessa ~4500 sorter av corona(gäller även de andra, som en del ligger bra högre i uppskattningen i antalet.) och att man kan då skapa ett 100% medicin eller vaccin.
Du verkar sjukt svårt triggad av vad Dennis Carroll säger, och det gör en perplex, för det berättar att du anser dig veta bättre än Dennis.
Att jag alltid har rätt är något du har svårt för, se bara på vattkoppor, där försökte du skylla detta på en infektionsläkare, fast än vi redan då BEVISADE för dig att R0-talet på vattkoppor var x10 vid tillfället.
Sk007 skrev 2023-05-20 19:52:14 följande:
Varför delar du inte med dig av en länk där Dennis säger det du påstår?
Att hänvisa till google är faktiskt helt jävla värdelöst. Ska det vara på den nivån kan kan påstå precis vad som helst.
Har aldrig hänvisat till google, jag har hänvisat till Dennis och det kräver en uppoffring i form att ta del av hans arbete.
JA, den användaren påstod att vattkoppor var mindre smittsamt än COVID-19, NEJ, inte lite mindre utan MYCKET MINDRE smittsamt, fast än det är exakt det omvända.
Så år senare skyllde hen på en infektionsläkare, fast än vi redan då bevisade att så är det inte och har aldrig varit.
EpicF skrev 2023-05-21 10:53:31 följande:
Vi kommer aldrog få någon källa från klyban. En tramsande att källan är Dennis Carroll.
Vi är många genom åren som gett dig källor, och vi alla kom fram till att du aldrig läste dom.
Och enda sättet för dig att ta in information har visat sig om du gör det själv, men du vägrar och av anledningen att du aldrig vill ha fel på nått, fast det uppenbarligen sker ofta.