Varför tar ni inte vaccinet?
Visst är Dennis en källa.
Jag förstår du inte vill veta av han, då han berättar något som du inte förstår.
Det är vad han berättar, och det är bara du som kan nå dit, för jag lärt mig du läser/tittar ALDRIG på nått jag skriver.
Även vet vi med erfarenhet att jag aldrig har fel, och av enkla anledningen jag inte skriver saker som jag inte vet redan är korrekt.
Du vet som när vi redan visste att COVID-19 inte alls var MYCKET mer smittsamt än vattkoppor och när vi redan hade faktan och hur du vägrade erkänna du hade fel.
Och nu flera år senare skyller du på en infektionsläkare, men ett lite4t litet problem där för dig och det är att då visste vi redan R0-talet på både COVID-19 och vattkoppor.
Ändå hävdade du att du hade rätt, eller ja, du slutade ens svara på det, då vi välde in och berätta samma sak och ingen av oss var en infektionsläkare.
Det intressanta är också att en infektionsläkare och om den hade den allra minsta kunskap om coronavirus, det är att coronavirus har inte de egenskaperna att ge så höga R0-tal som på vattkoppor.
Det finns bara ett sätt för dig att ta in detta, och det är att DU tar reda på detta själv och genom ta del av hans arbete.
Men det vill du inte för du vet redan att jag har rätt och det går inte.
Hahaha! Saken är därmed avgjord!
Klyban är trådens största vaccinationsmotståndare.
Med samma tillvägagångssätt som sd-aktivisterna nästlar sig in i eller startar trådar för att smutskasta och trigga genom att kasta ur sig något måttligt provocerande.
Mmm, jag är vaccinmotståndare som tycker alla som kan ska ta vaccinet och inte ha dåliga ursäkter att inte göra.
Gillar din sarkasm den var rolig
Dock ej saklig och därmed irrelevant för ämnet.