• EpicF

Varför tar ni inte vaccinet?

klyban skrev 2023-05-18 11:14:31 följande:

Själva definitionen av "magi", det är att det ska uppstår i tomma intet.
    För en magiker innebär det att ha gömt saker, men dom finns där.
    Här har vi en skada som inte finns och ska uppstå 10år senare ur tomma intet.

Läkemedelshistorien har inte varit med om detta på vaccin innan, så man ställer sig frågande att du går emot den beprövade erfarenheten av vaccin och gör ett helt unikt påstående ingen gör.
    Eller ja, antivaccers gör, och det gör en frågande varför du bär deras propaganda och försvarar den så svårt.

Och vi vet också hur de som har koll på sånt här, samlar forskning och studier och går igenom dessa sakligt.
    De berättar ATT DU HAR FEL Solig

Min fråga hela tiden är vad ger det dig att fara med konspirationer/desinformation/propaganda om vaccin, är det för skrämma folk att inte ta vaccin.
    För det du påstår är icke existerande i den BEPRÖVADE ERFARENHETEN.
    Så varför påstår du saker om vaccinen som ingen sett innan, är inte det en makalöst konstigt du gör.

Och den trötta "man kan inte veta", jo, den beprövade erfarenheten berättar att vi vet det ALDRIG NÅGONSIN skett innan.

Sen är frågan om det du har påstått ens är möjligt på nått sätt, då de aktiva substansen av vaccinet är borta, och om man skulle leka med tanken vaccin är så skadligt du försöker säga.
    Kan du då beskriva den funktion som är på plats som ger skador när substansen är borta?
    Jag misstänker du inte kan, då det är svårt att nått ger skada och inte har varit närvarande på säkert 9år före.

Men källa på vad Dennis Carroll verkligen har sagt är svårt för dig att komma med... 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-18 11:14:31 följande:

Själva definitionen av "magi", det är att det ska uppstår i tomma intet.
    För en magiker innebär det att ha gömt saker, men dom finns där.
    Här har vi en skada som inte finns och ska uppstå 10år senare ur tomma intet.

Läkemedelshistorien har inte varit med om detta på vaccin innan, så man ställer sig frågande att du går emot den beprövade erfarenheten av vaccin och gör ett helt unikt påstående ingen gör.
    Eller ja, antivaccers gör, och det gör en frågande varför du bär deras propaganda och försvarar den så svårt.

Och vi vet också hur de som har koll på sånt här, samlar forskning och studier och går igenom dessa sakligt.
    De berättar ATT DU HAR FEL Solig

Min fråga hela tiden är vad ger det dig att fara med konspirationer/desinformation/propaganda om vaccin, är det för skrämma folk att inte ta vaccin.
    För det du påstår är icke existerande i den BEPRÖVADE ERFARENHETEN.
    Så varför påstår du saker om vaccinen som ingen sett innan, är inte det en makalöst konstigt du gör.

Och den trötta "man kan inte veta", jo, den beprövade erfarenheten berättar att vi vet det ALDRIG NÅGONSIN skett innan.

Sen är frågan om det du har påstått ens är möjligt på nått sätt, då de aktiva substansen av vaccinet är borta, och om man skulle leka med tanken vaccin är så skadligt du försöker säga.
    Kan du då beskriva den funktion som är på plats som ger skador när substansen är borta?
    Jag misstänker du inte kan, då det är svårt att nått ger skada och inte har varit närvarande på säkert 9år före.

Men källa på vad Dennis Carroll verkligen har sagt är svårt för dig att komma med...
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-18 11:57:13 följande:

Du berättar ju källan själv, så vad väntar du på?
    Hur vet du bättre än en som arbetat ett helt liv med detta?
    Mycket perplexande att du gör.

Så vad väntar du på?
    Du har ju källan!

Enda källan jag har är du som säger det. Både här och på flashback. Inte att Dennis Carroll säger det. Utan du. Och du vet ju aldrig vad du talar om. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-18 13:13:40 följande:

Du berättar du inte gått till källan, gör detta och återkom.

Har berättat precis vad jag pratar om, men eftersom du inte litar på mig alls, så får du gå till källan och innan du gör detta så är det du skriver irrelevant om hur man gör vaccin/medicin 100% för dessa virus.

Jag skrev precis att ända källan jag får fram är DU. DU är den enda som säger detta. 

Och du har heller ingen källan till ditt påstående. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-18 15:20:23 följande:

Dennis Carroll är källan, hur kunde du missat detta?
    DU har ingen ursäkt, men jag misstänker du redan vet att jag har rätt.
    Förklara gärna också hur du anser dig veta bättre än en världsledade virusjägare och forskare, som har jobbat med detta i hela sitt liv.

Du har inte visar någon källa på att han har sagt det. Och enda som kommer upp vid sök är att det är DU som säger detta på diverse sidor, helt utan att visa till källor som styker ditt påstående. Precis som i denna tråden. 

4500 är en siffra som kommer upp i antalet covid-fall. Inte antalet coronavirus. 

Jag har aldrig påstått att jag vet bättre än Dennis Carroll. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-18 15:32:53 följande:

Du vet vad jag har sagt, så börja inte prata om annat då och nej, det är inte COVID-19 fall, utan uppskattade antal enligt auktoriteten på området som vet bättre än dig.
    Och du ifrågasätter hans uppskattning i antalet corona virus sorter.

Och du ifrågasätter hans tes om att om man har alla dessa, så kan man göra ett vaccin alternativt medicin som är 100% effektivt.

DU skulle finna Dennis Carroll mycket intressant och läsa om hans arbete, därför jag gjorde detta för ett gäng år sedan, då hans arbete är mycket intressant.

Läs vad jag har skrivit. Söker man på Dennis Carroll och siffran 4500 så får man upp enbart antal covidsmittade under 2020. Ingenting annat. 

Du har inte heller visat en källa till ditt påstående. 

Nej, jag tycker inte Dennis Carroll är speciellt intressant alls faktiskt. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-20 14:38:36 följande:

Finns ingen mer intressant på jorden än Dennis Carroll och virus.

Jag gett dig källa = Dennis Carroll och tänkte jag ger dig par dagar och se vad han säger, men inser att du inte ens försökt.

När denna insamling är klar, vilket kommer ta mycket tid till, så kommer vi till en punkt där vi kan skapa hundraprocentiga läkemedel eller vaccin.

Varför detta triggar dig så svårt och helt utan att du har kunskap eller ens tar reda på det, det är mycket bisarrt.

Nej, du har inte gett mig någon källa till det du påstår att Dennis Carroll säger. 

Enda jag får upp av att googla Dennis Carroll och 4500 är det du har skrivit på flaschback och familjeliv samt siffran 4500 som i antalet covid smittade under 2020.

Så visa mig var han säger detta. 

Triggar mig? Nej, inget av det du säger har någonsin triggat mig. 

Jodå, finns massa saker som är mer intressant än Dennis Carroll och virus. Visste du inte? 

Nej, vi kommer aldrig kunna skapa 100% vaccin och läkemedel eftersom både virus och bakterier muterar, dvs ändrar sig och blir immun mot de vacciner och läkemedel vi har framställt. Se bara på antibiotikaresisten. Eller du kanske har missat det? 🤔????
  • EpicF
    Sk007 skrev 2023-05-21 10:46:23 följande:
    Klockren!
    Vi kommer aldrog få någon källa från klyban. En tramsande att källan är Dennis Carroll. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-21 12:36:04 följande:

Du får ta del av Dennis Carrolls arbete, så slipper du prata om mig.
    SAMTIDIGT du lär dig nått, detta är pinsamt att du inte gör fast jag gett dig källan.

Och ja, det är vad Dennis Carroll säger och att har man alla dessa ~4500 sorter av corona(gäller även de andra, som en del ligger bra högre i uppskattningen i antalet.) och att man kan då skapa ett 100% medicin eller vaccin.
    Du verkar sjukt svårt triggad av vad Dennis Carroll säger, och det gör en perplex, för det berättar att du anser dig veta bättre än Dennis.

Att jag alltid har rätt är något du har svårt för, se bara på vattkoppor, där försökte du skylla detta på en infektionsläkare, fast än vi redan då BEVISADE för dig att R0-talet på vattkoppor var x10 vid tillfället.

Du har inte gett mig någo källa ännu

Nej, blir inte det minsta triggade av Dennis Carroll. Varför skulle jag? Jag tycker inte han är speciellt intressant. 

Jag berättade för dig vad en infektionsläkare på mitt jobb sa i början av pandemin pga att covid spreds mycket fortare än vattkoppor. Denna läkare hade sedan fel. Vilket inte är det minsta konstigt då även läkare är människor och ha fel om saker. Att du hetsar upp dig för det är dock väldigt märkligt och udda beteende. 

klyban skrev 2023-05-21 12:36:04 följande:

Vi är många genom åren som gett dig källor, och vi alla kom fram till att du aldrig läste dom.
    Och enda sättet för dig att ta in information har visat sig om du gör det själv, men du vägrar och av anledningen att du aldrig vill ha fel på nått, fast det uppenbarligen sker ofta.

Nej, du har aldrig gett mig någon källa. 

Övriga källor som läggs ut läser jag alltid. Ibland är dem intressanta och vetenskapliga och ibland är de rent nonsens. 

Jag hittar ingen källa på att Dennis Carroll har sagt det du påstår. Enda jag hittar är att DU påstår det.  
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-21 13:13:21 följande:

Dennis Carroll är en källa, och vet inte varför det triggar dig så svårt att du vägrar acceptera det han säger.

Vi vet redan när vi berättade för dig att COVID-19 inte alls var mycket mer smittsamt än vattkoppor, så fanns redan bevisen för detta.
    Du framhärdade ÄNDÅ att det var så att COVID-19 var inte bara mer smittsamt UTAN MYCKET MER SMITTSAMT.
    Fakta var där, men du som vanligt struntar i källorna, som i detta fallet när du har Dennis redan men vägrar.

Och ge länkar, ja, det har jag funnit att du vägrar titta på, så vad skulle poängen vara med serverar detta på silverfat?
    För du kommer ju ändå inte bry dig om den.

Också rätt komiskt att du säger att han har fel, och detta helt utan grund för det och med att om man samlar in alla dessa corona virus sorter, så ger det en möjligheten skapa 100% medicin eller vaccin.
    Det är faktiskt rätt magstarkt du anser dig veta bättre än en auktoritet som Dennis Carroll och detta helt utan ens tagit del av hans arbete.

Nej, Dennis Carroll är ingen källa. Du måste komma med en källa att det du påstår Dennis Carroll har sagt stämmer. Ex en länk där han säger det du påstår, det är en källa. 

Jag har aldrig påstått att han har fel. Men jag har sagt att jag tror du har missuppfattat det han har sagt. Bladet ihop siffrorna. 
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?