Varför tar ni inte vaccinet?
Ja, men epicf uppenbart missa detta, så nu ska h?n låtsas om annat.
Vi får väl vänta och se om Anonym (Mitt val) själv kommer in och svarar på den frågan.
Ja, men epicf uppenbart missa detta, så nu ska h?n låtsas om annat.
Så inga kvinnor har fått riklig mens då, och detta fast man får detta berättat ifrån kvinnor som fått dessa biverkningar.
Och två till, är de mer och vilka?
Istället för veva detta vidare, så får man inse att mer fakta krävs för få svar vad dessa betyder för kvinnan utom själva symtomen.
Var det inte ett gäng kvinnliga professorer i USA som startade upp en sådan här forskning också och om just dessa symtomer.
Se om jag orkar leta upp det senare och om det finns nått matnyttigt där, om inte du vet på rak arm?
Ja, helt klart.
Nonsens!
Kanske du inte vet vad magnetiskt beror på, och du tror så mycket på det.
Eller saklighet vad detta är omöjligt att svara på?
Efter dagens presskonferens: två sprutor är otillräckligt för att stoppa smittspridningen. Det är effektivt mot allvarlig sjukdom, men inte för att stoppa smittspridningen.
Vaccinpass är ett otillräckligt verktyg för att stoppa smittspridningen (bra att de insett det). (Mitt vaccinpass går ut i maj, trots att jag i februari kommer att ha 25% skydd om jag inte fått spruta 3.) Införs därför bara på mässor också i nuläget.
Spruta 3 tycks hjälpa rätt bra mot omikron och bidra till att minska smittspridningen.
Kan folk bara hålla avstånd och hålla sig hemma, tack? Använda munskydd, inte träffa folk? Inte vara ute och resa, gå på krogen, handla i affärer?