-
Eftersom jag fått epitetet antivaxxer så är det ju min plikt att sprida!molly50 skrev 2022-01-20 14:34:23 följande:Är det inte lika dumt av dig att ta upp det igen då?
-
Ifall nån missat det - Nästa vecka planeras ännu en demonstration i Stockholm!
-
Bump!Tow2Mater skrev 2022-01-20 14:40:05 följande:Ifall nån missat det - Nästa vecka planeras ännu en demonstration i Stockholm!
-
Det får mig att må bättre.molly50 skrev 2022-01-20 17:24:17 följande:Dock så gör det ju inte saken bättre.
Nästa vecka planeras ännu en demonstration i Stockholm! -
Kina avlivar ju 2000 hamstrar nu for de kan ha covid.EnAnonumius skrev 2022-01-20 18:19:59 följande:Det är tråkigt att höra att du inte kan vaccinera dig p.ga allergier. Jag håller också med att det är trist att många som är för vaccinet hoppar på dig och anklagar dig för att var en antivaxxers med foliehatt, för att du inte kan vaccinera dig.
Jag valde att klippa bort en del i ditt inlägg så det inte skulle bli för långt så det också skulle bli överskådligt för vad jag vill fråga om.
Har du några belägg för att hundar, katter,fladdermöss osv kan få covid-19 eller vara smittbärare av covid-19? -
Whatever. Har ingen susninbg vad du dillar om.broderbob skrev 2022-01-20 18:17:44 följande:En antivaxxxer som älskar Polio , Mässlingen, Spanskasjukan, Hongkong Influensan, Gula febern - Coronavirus Covid-19 "wow" vilken smart person och kompisarna är
-
Som sagt, ingen aning vad du dillar om. Sluta citear mig i ditt irrelevanta svammel.broderbob skrev 2022-01-21 11:53:50 följande:
Hej! Jag förstår dig väldigt väl ,då läskunnigheten och kunnigheten inte är den bästa , men ska sakta ta om det för DIG ANTIVAXXARE fast nu också några andra:
Polio
Mässlingen,
Spanskasjukan 1918 - 1921
Hongkong Influensan, 1968 - 1970
Difteri,
Stelkramp,
Mässlingen,
Påssjukan,
Smittkoppor (utrotade 1980 pga vaccinet)
Hjärnhinneinflammation
Svininfluensan (Pandemin som inte blev en Pandemi) som NI ANTIVAXXARE REFERERAR TILL (2009 - 2010)
Coronavirus Covid-19 (2019 och fortfarande)
WOW vilket coolt och häftigt Du och dina kompisar är älskar hellre att drabbas av allvarliga och dödliga sjukdomar än att ta vaccin riktigt, riktigt coolt, rock on baby! Hellre allvarligt sjuk än vaccin yeah yeah yeah
-
Du kanske misstar lite vanliga biverkningar där immunförsvaret reagerar på vaccinet för förkylning?Anonym (Fick hjärtmuskelinflammation) skrev 2022-01-23 12:44:03 följande:...
En sak som det inte pratas om i media är hur immunförsvaret påverkas av just den här TEKNIKEN av vaccin. Jag tex är öht inte anti-vacciner, det var ju därför jag tog två sprutor, men denna TEKNIK är annorlunda än alla andra vaccin jag tagit innan. Jag vill se forskning redovisad på hur denna teknik påverkar kroppens immunförsvar, för jag såg att skeptiska varnade för att man sänker kroppens eget immunförsvar och ersätter med ett ensidigt, endast inriktat mot covid (som dessutom klingar av snabbt). Jag köpte inte det men det jag märkte efter andra sprutan var att jag blev fruktansvärt sjuk av minsta förkylning, behövde flera antibiotikakurer, OCH att detsamma gällde alla anhöriga och vänner. Plötsligt var ALLA mer sjuka än dom mindes att dom någonsin varit i sitt liv förut, vissa har t.o.m. behövt intensivvård pga vanliga förkylningsvirus (tex en känd journalist). Märkte återigen på de anhöriga som valt att ta sin tredje spruta att de blev väldigt sjuka i förkylning efteråt, och då var det ej omikron.
....
-
Linken säger 30 dagar, är inte det typ 4 veckor?AndreaBD skrev 2022-01-24 09:34:27 följande:Det här stämmer ju inte heller! Hur mycket desinformation kör du här egentligen?
www.socialstyrelsen.se/statistik-och-data/sta.../ -
Det står ju att "Statistiken över dödsfall som presenteras av Folkhälsomyndigheten består av personer som har fått en laboratoriebekräftad covid‑19 diagnos och är rapporterade som avlidna i databasen SmiNet" och "Socialstyrelsen mäter dödsfall genom dödsorsaksregistret. Dödsorsaksregistret uppdateras varje år enligt föreskrift". Hur ska något som uppdateras årligen reflekteras i fhms statistik?AndreaBD skrev 2022-01-24 13:05:23 följande:Jag tänkte inte på tiden nu, det var den minsta grejen. Utan huvudsaker var ju påståendet att alla skulle räknas som covid-döda, även om de hade dött av helt annan anledning. Och länken visar att man går efter dödsorsakintyg. Dvs. man avgör faktiskt om personen har dött av covid eller av något annat. Man skriver ett intyg för varje person.
Jag kanske missar något...