Varför tar ni inte vaccinet?
Detta är enkelt att förstå, du har inte ens susning vad du svarar berättar du.
Tryck visa endast xxxx, du har själv skrivit att du vägrar svara.
Kanske du inte litar på dig själv?
Den grannen är sufflerad av antivaccers och inget du säger ädnrar detta, för läkaren ger vaccination idag om det vore så hon ville.
Nä, detta är första gången någonsin jag ens nämner denna granne.
Så du har rätt, allt handlar inte om denna granne, hur man nu ens inbilla sig nått sånt tokigt.
En teori där är att Omikron smittar lite annorlunda och mer tid smittsam före symtom visar sig.
Och har man redan smittat, så kan dom isolera hur mycket dom vill, smittan sprider sig våldsamt ändå.
Men sure, lite mindre blir det nog om det hade skett, men frågan om det ens värt tiden.
Det försökte jag säga också, att vaccinet var planerat ifrån läkaren var redan avgjort.
Dax att träffa farsan igen och se om det är nån mer skit nån försökt lura i han, men väntar nog lite till efter denna våg.
Nu har han dock aldrig varit nära att inte ta, men väl småkonstiga saker har han sagt.
Men kanske det är pga ålder också, men lite för specifika för jag skulle tro det var så.
Vad det låter jobbigt, låter som jag också hade gett upp.
Saken är när folk påstår konstiga saker till mig, så väljer jag ta reda på fakta istället.
Och visst har dom rätt ibland, och då har man lärt sig nått nytt, så bara positivt.
Men de som vägrar delta i verkligheten, dom är svårt att lyssna på, och man hela tiden funderar "Är dom på riktigt verkligen." pga det är så galet tokigt.