Varför tar ni inte vaccinet?
Vi vet bara rikligt och lätt oregelbundet, prata om andra reproduktionssystemssjukdomar är inte mycket till hjälp här.
Om du nu inte försöker påstå att forskningen har en förutfattad mening och bestämmer sig före faktan är inne och vad det är och om det är mer än rikligt och lätt oregelbundet och du har ingen hjälp i att prata om andra sjukdomar och åkommor här.
För det är icke vetenskapligt sätt att förhålla sig till forskning, så varför du vill det är konstigt.
Vi står här med att vi står och inväntar vad det innebär, och vi väntar på studier, dvs plural inte singularis.
Och allt jag sade var vi måste invänta fakta, men det gillade inte du, utom senare då du sen erkände vi ska vänta på fakta.
Så vad vill du ha sagt kan an undra, ska vi invänta fakta och inte applicera andra reproduktionssystemssjukdomar osett, eller ska vi strunta i fakta så kan du prata om vad som helst osakligt?
För fakta är det enda som funkar här, och allt vi har mens som kommit tillbaka, rikligt och lätt oregelbundet.
Återkommen mens, rikligt och lätt oregelbundet.
Jo, vi vet alla detta och det är detta man håller på ta reda på vad det har för betydelse, och betydelse finner man inte i en biverkningsrapport, men kanske du inte visste om det?
Utan det finner man sen i forskningen som följer upp denna specifika biverkning, jag som trodde du kunde hur forskning gick till med alla dessa inlägg.
Komiskt nog så vet vi fortfarande inte riktigt vet om du anser Clear Blue exakt nog med sina 89% och 6 dagar, utan du säger billiga märken inte är pålitliga, jag pratar inte om dom, men du gör.
Så vad är syftet med detta?
För oavsett vad du säger, så står vi här med ett mycket säkert Ägglossningstest, och kanske det är detta som upprör, inte vet jag,
Så du tror broderbob menar att HPV-vaccinen är ett COVID-19 vaccin, lycka till med att påvisa det.
Clearblue är fortfarande inget billigt skitmärke. Så varför skulle jag säga att det inte är säkert? Jag har ju sagt precis motsatsen.
Och jag har aldrig påstått att just clearblue är ett dåligt ägglossningstest. Jag skrev igen att de billiga ägglossningsteserna inte är bra. Clearblue är inte ett billigt test och såldes ett bra test, med 99 % säkerhet enligt dem själv.
Dessutom så är det clearblues graviditetstest som går att testa 6 dagar före utebliven menstruation och med 99% säkerhet enligt dem själva.
Att HPV-vaccin skulle vars not covid-19? Var har du fått det ifrån. Det är du som tagit upp HPV-vaccinet i tråden. Märkligt och udda beteende.