Inlägg från: broderbob |Visa alla inlägg
  • broderbob
    Tow2Mater skrev 2022-01-20 18:08:44 följande:
    Det får mig att må bättre.

Nästa vecka planeras ännu en demonstration i Stockholm!
    En antivaxxxer som älskar Polio , Mässlingen, Spanskasjukan, Hongkong Influensan, Gula febern - Coronavirus Covid-19 "wow" vilken smart person och kompisarna är
  • broderbob
    Tow2Mater skrev 2022-01-20 18:27:46 följande:
    Whatever. Har ingen susninbg vad du dillar om.

Hej! Jag förstår dig väldigt väl ,då läskunnigheten och kunnigheten inte är den bästa , men ska sakta ta om det för DIG ANTIVAXXARE fast nu  också några andra:

Polio
    Mässlingen,
    Spanskasjukan 1918 - 1921
    Hongkong Influensan, 1968 - 1970
    Difteri,
    Stelkramp,
    Mässlingen,
    Påssjukan,

Smittkoppor (utrotade 1980 pga vaccinet)

Hjärnhinneinflammation

Svininfluensan (Pandemin som inte blev en Pandemi)  som NI ANTIVAXXARE REFERERAR TILL (2009 - 2010)

Coronavirus Covid-19 (2019 och fortfarande)

WOW vilket coolt och häftigt Du och dina kompisar är ? älskar hellre att drabbas av allvarliga och dödliga sjukdomar än att ta vaccin ? riktigt, riktigt coolt, rock on baby! Hellre allvarligt sjuk än vaccin yeah yeah yeah

• broderbob

Hej!
    När ni ska handla , så rekommenderar jag att ni beställer hem varorna från butiken istället, jag har gjort sedan december 2019 och det fungerar enormt bra, är lätt och man behöver inte bära hem tunga varor, dessutom handlar man mycket på en gång inte bara mat utan hygien, städ och rengöringsartiklar. Nu när smittspridningen är hög så är det ännu bättre, man skyddar sig själv och sprider inte någon smitta - jag kommer aldrig att återgå till att handla som jag gjorde i Dec 2019  - detta är och kommer att vara det "nya normala" för mig

• broderbob

När man gör dubbelblind tester på nya läkemedel, vet varken läkare eller patient om det finns något verksamt ämne i läkemedlet eller inte 

Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?