klyban skrev 2022-01-07 20:30:56 följande:
Men du kommer aldrig berätta, hur känns detta igen?
Jo, för det sker var gång.
Vad är det du vill att jag ska berätta? Vilka som tydligt är okunniga? Ja, du bla.
Det var exakt som skedde, och att du berättade att syftet var inte att hindra livmodercancer med HPT-vaccin.
Oavsett, vad är syftet med HPT-vaccin?
För ditt svar nu kan berätta att du förstår syftet, och då förstår alla vad HPT-vaccinets syfte är.
Väntar spännande nu.
Det heter HPV och inte HPT. Och nej, vi har aldrig diskutera vaccin mot detta. Så nej, tänker inte svara på vad syftet skulle vara. Det får du ta med den du diskuterade med, som du inte ens verkar veta vem det är...
Dessutom så är HPV-vaccin inte relaterar til covid-19 vaccin.
Det som det handlar om ifrån första stunden du inte vill veta av, och det var när jag sade att vi vet inte mycket mer än rikligt och lätt oregelbundet.
Det var du började berätta om reproduktionssystemssjukdomar, som inte har korrelation med biverkningen av vaccinationen och rikligt och lätt oregelbunden...
Då tar vi det igen:
Vi vet att det handlar om mensrubbningar. Mensrubbningar är allt från rikit mens, mindre mens, oregelbunden mens, mellanblödningar eller ingen mens. Exakt vad dessa kvinnor har av ovanstående är inte preciserar.
Nej, jag inte börjat berätta om reproduktionssystemssjukdomar. Det var du som gjorde det. Och jag undrar fortfarande varför och vilka dessa är? Kan du svara på det?
Nej, bara osakligt!
Nej, AndreaBD berättade att hon var lättkränkt.
När kommer du berätta vad detta har för betydelse och förutom rikligt och lätt oregelbundet?
För nu så glömmer du av att berätta detta.
Och helt självklart är andra reproduktionssystemssjukdomar irrelevanta, utan fakta som skapar en kollationera med biverkningarna rikligt och lätt oregelbundet.
Eftersom dessa kvinnor har rapporterar in det till Läkemedelsverket så har det betydelse för dem. Att det saknar betydelse för dig är inte ett dugg märkligt. Du man och har inte mens och kan således inte få mensrubbningar.
Dessa andra reproduktionssystemssjukdomar som du hela tiden tror upp, när ska du berätta vad dessa är?